![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 43
|
hoi ik heb een vraag over verlichting ik heb al meerdere modelen gebouwd maar kom er nu even niet uit ik ben met de irishman/yorkshireman bezig en maak de mast van messing i.p.v. plastic dit is sterker en makkelijker om de led,s aan te sluiten. nu is mijn vraag omdat er zoveel verlichting opzit welke kleuren. er zitten 3 sleeplichten boven elkaar maar boven de middelste zit er nog een lamp zonder behuizing welke kleur is die? en er zitten 4 lampen boven elkaar aan beide zijden dit is waarschijnlijk voor bakboord en stuurboord welke kleuren worden er gebruikt? mijn dank is alvast groot voor diegene die dit weet. groet erwin |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 43
|
mannen bedankt voor de link het meeste staat er wel op alleen ik verrek van de lampen in de mast ik denk niet dat ik er uit ga komen het zijn er in totaal 12 in de mast en 2 op het achterdek die weet ik wel een geel sleeplicht en de ander is het heklicht. toch bedankt voor de link en bouw ze. groet erwin |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |