![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2008 Locatie: Zuidholland Leeftijd: 54
|
Beste Jesse Op een Duits forum staat een perfecte tekening van Delft-Ship. Geheel met spanten plan, zie link mogelijk ben je er mee geholpen. RC-Modellbau-Schiffe Forum | FREEship, CAD & mehr | Meine DS Linienrekonstruktionen Succes Peter.
__________________ Morgen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Peter, dat is een gewone reddingboot die je aan davits over boord zet. Die kop is veel te vol om passagiers heel te houden bij een vrije val lancering. ![]() Fassmer lifeboat.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
|
neem een contact op met Schat Harding anders: FF1000S (60p) Freefall Lifeboat System | Schat-Harding ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 mei 2010 Locatie: papenderecht
|
daar twijfel ik nog aan ik ga hem namelijk op school bouwen dus ik kan er maar 4uur in de week aan werken dus dat zijn wel heel erg weinig updates maar ik wil eerst een bouw metode vast stellen ik twijfel tussen oase en dan matjes of karton en dan matjes |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Normaal gesproken verkleint het forum foto's automatisch naar 800 pixels (het maximum voor het forum). Maar bij erg grote foto's kan dat wel eens vastlopen. Dus eerst op je pc de foto's verkleinen naar 800 pixels zou wel eens kunnen helpen. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |