![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2002 Locatie: nevele Leeftijd: 24
| http://s57.yousendit.com/d.php?id=2L...OSH6OK8K1YIPWG dit is de link die ik via usendit kan doorsturen naar iemand, klik op de link en dan begint hij te downloaden, wie het dan op een server ofzo kan zetten doe het gerust. linkt is wel maar 7 dagen geldig grtzzz |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2003 Locatie: Tielt-Winge Belgie Leeftijd: 36
|
een reactie op de opmerkingen over piepschuim en epoxy. Piepschuim wordt helemaal niet aangetast door epoxy, wel door polyester. Meer nog, epoxy is uiterst geschikt voor het verlijmen van piepschuim. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RACNAvcSrmjsga2MvHnIidw1PEegQIFqvQ*NIanoxh0hbI2Pu 9J2pRUu8uAgGer!*elga9q6YmiyQ6xYwXneeniP1dn6AL6uKtJ jrqjFY!k/IMG00533.JPG[/img] Ik denk dat je met een Lego® schroefje niet ver komt :P heb ik ook eens geprobeerd en een bootje met een massa groter dan 250 gram kreeg ik met één schroefje niet vooruit
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2002 Locatie: nevele Leeftijd: 24
|
dat is het 1e prototype dat niet vooruitkwam omdat de shcroef niet diep genoeg in het water lag. maar ook bij het 2e prototype maak ik gebruik van een lego asje, omdat ik een legoschroef had liggen. was ook handig omdat je er makkelijk een gaatje kan in boren en over het asje van de motor kan schuiven. maar heeft er al iemand het filmpje op een andere server gezet? wat die link is maar 7 dagen geldig... grtzzz en nog eens bedankt voor de leuke reacties |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |