![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 63
|
Dag Niek, Bedankt voor de tip van Utrecht Wat is er mis met de oude doos, Andros werkt er ook nog mee. Enne mijn kleinkinderen zijn nog te klein voor de hitech eletronica. Zelf heb ik voor mijn heli een FF9 maar daar mogen zij niet aankomen. Aan die Varioprop kan niet veel meer stuk. Even afwachten of alles nog werkt. Groeten Ton |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 63
|
Hallo, Alles eerst getest alvorens te kopen. Geweldig alles werkt nog. Jullie hadden het bij het goede eind. Ik ga alles compleet maken en die kleinkinderen verrassen met een 30 jaar oude Katja. Opa kan niet meer stuk. Tot horens Ton |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
| Citaat:
Laat t.z.t. maar eens wat foto's zien van de Katja (mét glunderende kleinkinderen!).
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2005 Leeftijd: 39
|
Ik heb precies dezelfde zender van iemand gekregen, echter zonder accu en zonder ontvanger. Begrijp ik het goed dat je hier geen 'normale' ontvanger mee kunt aansturen? Zijn servo's/ontvangers hiervoor nog te vinden?
__________________ Dirk646 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
| Dirk646, Dit stond al in het draadje. Ken je de 2hands beurs bij SUL in Utrecht? 3e za /maand geloofik, en niet tijdens de zomer.. Daar heb ik wel wat van deze nostalgische graupner spullen zien slingeren |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |