![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Misschien niet helemaal het goede forum ? zo niet excuus en verplaatsen die handel :P Ik ben hm, op zoek/benieuwd naar meer boot bouwers in wieringerwerf en omstreken. Dit uiteraard omdat het dan misschien weleens leuk is samen te varen, en ik ben ook wel benieuwd waar jullie normaal varen Nou is wieringerwerf niet zo heeel groot (9000 inwoners +/-) dus misschien is er niemand, maar toch zo wel LAAT JE HOREN !! Gegroet, Erwin |
|
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Tja... ik zou me ook schamen als ik uit Wieringerwerf kwam... Dan zou ik dat veld echt niet invullen (Sorry, ik kon 't even niet laten... schot voor open doel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
bedankt roel, was inderdaad een inkoppertje. Nu even om het jou niet serieuse redenatie even teniet te doen, ooit weleens bedacht dat wij hier, in onse boere kuil (de polder) niet onwijs super veel vaar water hebben ? voor zowel electro als bezine boten ? en heeeele lange kanalen e.d dus ook lange afstands varen ipv alleen rondjes :P @robww : gaaf, je gaat hem dus ook R/C maken ? een kennis van me heeft hem ook gemaakt maar vond het te duur om hem ook R/C te maken (zonde !). Zelf ben ik ook nog met mijn boot bezig, de neptun container schip van graupner, maar het is een abs (plastic) romp dus vaar er al mee tussen het bouwen door |
|
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2003 Locatie: Heerhugowaard
|
Ben een jaar geleden verhuist maar alle bootjesspullen staan nog ingepakt op zolder te wachten op betere tijden. Eerst moet de keuken, hal, logeerkamer,voor- en achtertuin, trap en overloop af en dan is mijn zolder aan de beurt. Need more time.....
__________________ The difference between men and boys is the price of their toys!!! Hugh M. Hefner |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |