![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Goede middag volk, Ben vrij nieuw hier en nog enbekend met dat wat ik wil gaan doen. Ben wel handig dus met de juiste info red ik me prima. En juist voor die info richt ik me tot jullie. Tips suggesties en ideeen zijn welkom. Here is the Case : Ik wil een boot gaat maken in een catamaran opzet. Het formaat ongeveer een 80cm lang en ongeveer 30 sm breed over het geheel. Nu zal ik hiervoor waarschijnlijk zelf een body moeten bouwen. Nou heb ik het een en ander gelezen over glasvezel in combinatie met een hars. Wie kan me hier advies over geven. Hoe ga ik de drijfkracht van de boot bepalen. Ik kan het model lenen welke ik wil gaan bouwen en zo een mal te kunnen creeeren. Hoe pak ik het aan en hoe moet ik verder en waar moet ik op letten...??? Thnx |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2005 Locatie: leeuwarden Leeftijd: 42
|
He' paashaas. Kijk eens naar de bouwtopic van de MS VLIELAND. Groetjes.
__________________ Victor De "ModelbouwFreak" U vraagt ik bouw niet meer. ![]() Werken is mooi, het houdt mij niet van de straat alleen het vraagt zoveel van je vrije tijd . |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |