![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik ben bij diverse modelbouwwinkels langs geweest om een beetje indruk te krijgen wat er zoal te koop is. Nu was ik ook bij Quartel heeft iemand ervaringen met deze winkel? kwa prijs was hij wel de beste van waar ik geweest was, hoe vinden jullie de winkel Quartel? of kunnen jullie me een betere winkel adviseren (kwaliteit/ service gaat wel boven de prijs!) b.v.d. Edgar |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2005 Locatie: Margate United Kingdom Leeftijd: 41
|
Toen ik in Nederland woonde vond ik persoonlijk buiten mijn eigen special zaaak in de stad Gorinchem Piet Netten modelbouw qartel een van de beste zaken waar je je modelbouw spullen kam aanschaffen. Die mensen hebben erverstand van en begrijpen precies waar de kneep zit. Zelfs nu ik in England woon order ik per email soms spullen daar en de service is goed. weet niet hoe andere er over denken maar dat is mijn persoonlijke mening. Groetjes Nick |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2003 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 35
|
Brielle is wat ver bij A'dam vandaan anders zou ik zeggen: RCworld in Brielle....heeft bijna alles, de rest kan hij leveren. nooit te beroerd voor een praatje en een bakkie koffie......ik rij er vanuit rijnsbrug met plezier de extra kilometers
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Vroeger... toen de lucht nog schoon was... hadden we op dit forum een afdeling 'winkelbesprekingen'. Doordat de topics vaak in (uiterst onprettige) discussies ontaardden, heeft Robert dit onderwerp verwijderd. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we alsnog winkelbesprekingen gaan starten. Dus: beter nu dan wanneer het (wederom) uit de hand loopt: 'klik': een slotje. Ik ben er geen voorstander van, maar soms moet het. Eventuele verdere aanbevelingen over winkels per PB; u weet wie de vraag heeft gesteld. Roel Moderator |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |