![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2005 Locatie: Terneuzen Leeftijd: 21
|
hoi ik ben van de vakantie begonnen aan een zelf ontworpen landingsvaartuigje beetje afgeleid van een bootje dat hier al eens op het forum heeeft gestaan mrjah. ik maak hem van 2mm triplex maar hoe kan ik dit het beste waterdicht maken ?? (niet dat ik daar al an toe ben ik zal ook nog probeeren wat foto's te posten (als ik weet hoe het moet greetz jochem
__________________ GS Racing XUT Advanced | OS V-Spec, JP3, Speed 2.5 | Nomadio React | ACE Servo's | GRP Tires |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
zo strak mogelijk tegen mekaar aan bouwen,, plamuur en dan glasvezelmat er overheen
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2005 Locatie: Terneuzen Leeftijd: 21
|
hoihoi het bootje is ongeveer 45 cm ,maaar wat voor motor kan ik hier het beste voor gebruiken ?? ik zat zelf te denken aan een graupner speed 600 motorsis dat er goed voor ?? en wat voor accu met lader ?? bvd greetz jochem
__________________ GS Racing XUT Advanced | OS V-Spec, JP3, Speed 2.5 | Nomadio React | ACE Servo's | GRP Tires |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
|
Speed 600 voor een landingsvaartuigJE lijkt me een beetje overdreven ... beter 540/400 lijkt me zo hard hoeft hij toch niet te gaan . En dan een 7,2 v stickpackje erbij en een goedkope lader (stekkerlader)
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |