![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo! Ik ben op zoek naar (statische) modelbouwers die van hun hobby werk willen maken. Het bedrijf in kwestie levert en produceert naast kleine scheepsmodellen in vitrines de meest uiteenlopende producten op schaal tot maximaal 30 cm. Voor deze luxe relatiegeschenken gelden oplagen van 25 tot 100 stuks. Voor de productie afdeling omg. Dordrecht-Gorinchem zoekt men een MODELBOUWER (m/v). De werkzaamheden bestaan o.a. uit het: # gieten van de kunsthars onderdelen # handmatig of machinaal nabewerken van de onderdelen # samenstellen van het messing etswerk, ETC,ETC. Kortom, het welbekende priegelwerk, helaas geen job voor beginnende bouwers. Solderen, buigen, passend maken op de mm., Dremel, pincet, 0,3 mm. boortjes, CA lijm, etc. zijn andere trefwoorden. De werkzaamheden kunnen deels thuis worden uitgevoerd. Er is een mogelijkheid tot interne opleiding als zelfstandig modelmaker. Een fijnmechanische opleiding geniet wel de voorkeur, maar een vaste hand, goede ogen en geduld zijn voor deze functie net zo belangrijk! Voor verdere informatie, mail of bel gerust; Berend van Straten bvan_straten@hotmail.com 070-3457132 |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2005 Locatie: Sneek Leeftijd: 18
|
lijkt me wel leuk maar ik ben niet egt een modelbouwer en ik ben nog maar 11 maar als iemand mij het zou kunnen leren zou ik het heel erg leuk vinden
__________________ Groeten Daan Stoel Voor foto's van mijn bouwproject zie http://picasaweb.google.nl/mm801mm/SSFurie# |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
PB gestuurd.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |