![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik zal mijn even voorstellen ik ben Terry Rob en kom uit Medemblik. Ik wouw eerst beginnen met heli vliegen. Wat mijn sterk af werd geraden. Ik kon niet stil blijven zitten, en na wat zoeken op internet heb ik een leuk onderwerp gevonden. Namenlijk het bouwen van een hovercraft. Na een bezoek aan de modelbouw winkel heb ik maar gelijk een nieuwe afstandbediening en speedregelaar en onvanger en servo`s en batterijen en hout gekocht. Zo heb ik al een overzichtje hoe ver ik ben: ![]() ![]() ![]() ![]() Zo ben ik dus nog nog aan het wachten op mijn bestelling aan hout. Dan kan ik weer verder |
|
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 augustus 2005 Locatie: IJsselmuiden Leeftijd: 22
| Citaat:
en ik zal wel eens wat foto's plaatsen. leuk om te horen dat iemand van mijn leeftijd er ook een gaat bouwen. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Ik ga ervan uit dat je 106centimeter aan lengte bedoelt, want in meters vindt ik het een beetje veel... ...en al helemaal als-ie maar 52 cm breed wordt! Anyway, veel succes
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Er begint al vorm in te komen wat ik me afvraag, ik heb nu al een aantal van deze hovercrafts gezien, waar komen die tekeningen dan vandaan dat er zoveel zijn?
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Zelf vond ik deze site http://www.btinternet.com/~mark.e.po...tdx_hull1.html Waar het complete verslag staat. Maar ik ben terecht gekomen op: http://model-hovercraft.com/ Bij downloads zijn 2 pdf files en daarin staat de hele bouw beschrijving |
|
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2005 Locatie: IJsselmuiden Leeftijd: 22
|
hey die van jou is echt mooi hoor hoe heb jij die rok vastgezet, ik heb met dubbelzijdig plakband met om de +-10cm een punaise maar dit laat hier en daar een beetje los. en hoe heb je hem eigelijk geverft. porievuller en dan met een spuitbus?? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |