![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
ik heb een hectoperm 12 volt en die deed het niet goed meer dus heb ik hem uit elkaar gehaald en toen bleek het dat er 1 koolborstel kapot is dus wie kan mij aan koolborstels helpen of een onderdelen hectoperm met goede koolborstels (de rest hoeft het niet te doen) |
|
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Je gaat naar een stofzuigerzaak haal je koolborstels van ongeveer zelfde maat want het zou toeval als ze de juiste maat hebbeb en langs een schuurpapier {linnen{ pas schuren en walla borstels
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Alle onderdelen van een Marx Motor zijn los verkrijgbaar, maar wat van Gent voorstelde is de goedkoopste oplossing goeie koolborstel meenemen naar de winkel. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat koolborstels stuk gegaan zijn. Wel een een tandwiel en bij een ander overbelaste motor dat de draden van het anker van de collector gesmolten waren. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Je hebt nog een die goed is als voorbeeld ik weet dat die koolborstels niet recht zijn maar gebogen. Die ene neem je mee naar de winkel om te kijken welke het beste past. En anders gewoon nieuwe bij Marx via een winkel bestellen. Dat is het voordeel van deze motoren als er iets stuk gaat kan je altijd aan de onderdelen komen. Met een kleine schroevendraaier voorzichtig die pennetjes omhoog duwen dan met een tangetje eruit trekken. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |