![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo modelbouwgoeroe's Ik zal me eerst in t kort even voorstellen voor ik met mn vraag kom,het is tenslotte mn eerste post he. Ik heet dus Jeroen (joh echt?) Zodoende ben ik maar aan het model van de Banckert begonnen,lijkt wel een klein beetje op die prauw van ons Maar nu komt het ..... er zit geen standaard in de doos en de hul is van plastic, dus kan ik ook geen spantje overtrekken oid. Weet iemand misschien een foefje om een mooi aansluitende standaard te maken??? Bvd Greetz Jeroen |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Je kunt ook een stuk karton nemen (bv van een oude schoenendoos oid) en daaruit ruw de vorm knippen. Dan leg je het karton tegen de romp en teken je met een potlood de juiste lijn. Let op: het potlood moet je NIET loodrecht op de romp houden, maar steeds loodrecht naar beneden. Anders krijg je een standaard die te groot is (nl. de dikte van je potlood) Als het niet lukt, niets aan de hand, dat karton kost je niets (tenzij je d'r speciaal een paar schoenen voor moet kopen Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2002 Locatie: Brunssum Leeftijd: 46
|
Hallo Jeroen, in de bouwmarkt, Gamma en Praxis, zijn kunstof contourmallen te krijgen. Deze druk je tegen de romp aan en de mal neemt deze vorm over, met potlood op hout overzetten en klaar is je standaard. André |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |