![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: Limburg Leeftijd: 21
|
Hoi, is er een game of simulator hoe je het ook noemen wil, waarbij je dus (net als mij microsoft flight simulator) van de ene naar de andere plek moet gaan een vracht ofzo ophalen enz enz enz. Ik heb virtual sailor en ports of call(POC) al geprobeerd maar het nadeel vind ik bij virtual sailor dat je niks kan doen zegma niet kan "werken" dus alleen maar rond varen...en bij POC kan je alleen zelf de haven in en uit varen, en de haven is iedere keer het zelfde dus dat is 3 keer leuk en dan echt meer.... Groeten!
__________________ Groeten, Laurens |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: Limburg Leeftijd: 21
|
hehe ja...maar daarvoor moet je virtual sailor 7 hebben en die is best prijzig en ik krijg hem niet goed ingestelt(demo)...Maar er zitten ook geen havens enzo in he
__________________ Groeten, Laurens |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Jawel, als je virtual sailor 6.8 hebt kun je gratis de 7.0 beta downloaden Ik heb het stomweg zo opgelost omdat ik de echte had, maar ik denk dat als je de demo download en de beta ook, en de beta plak je over de demo heen dat het nog best zal lukken
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |