![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Oconomowoc, WI USA Leeftijd: 42
|
Hoi, Laat ik eerst eens beginnen met mij zelf voor te stellen. Gerrald Peters is mijn naam en woon in the USA. Mijn vraag is of er hier mensen zijn die ervaring hebben met Hydraulic in de meodelbouw? Zo ja zijn er goede site's met wat en hoe dit alles werkt? Groetjes Gerrald |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Gerrald, Natuurlijk om te beginnen hier vanuit dit koude kikkerlandje, een warm Welkom! Ten tweede: kijk eens op de site van Christian Hof: http://members.home.nl/chof/ Hij houd zich oa bezig met model hydrauliek. En deze site geeft wat eenvoudigere modellen, meer voor scholieren. Is misschien toch leuk om wat ideeen op te doen: http://home.hccnet.nl/hvisser.5/ Wat wil je overigens gaan doen met deze hydrauliek? Succes, Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Wel Gerrald, Hier zijn voldoende mensen die je graag willen helpen. Heb je al tekeningen van de hopperzuiger, of moet je die ook nog zien te bemachtigen? Wat wil je overigens aan gaan drijven op je model? En, is dat niet eenvoudiger op een mechanische wijze te realisren? (Ik probeer maar vast met je mee te denken Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2003 Locatie: Zeeland
|
Model hydrauliek vindt je vooral bij onze "oosterburen". Die hebben daar vreselijk mooie spulletjes voor. Hier een paar links: link 1 één van de marktleiders geloof ik. mooi voorbeeld Je moet wel flink sparen Marc |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Oconomowoc, WI USA Leeftijd: 42
|
Heel hartelijk dank voor jullie replies. Ik ben eigenlijk op zoek naar informatie om de hydraulic onderdelen zelf te bouwen. Als ik jullie goed begrijp moet ik eigenlijk deze vraag stellen in het auto forum. Iemand een idee hoe ik dit daar heen kan verplaatsen zonder dubbel te posten? Nogmaal dank. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2003 Locatie: Zeeland
|
Waarom het autoforum? Je bedoelt schokbrekers? Die zijn met opzet een beetje "lek" van binnen. Met een beetje draaibank/frees en een boel o-ringen is alles zelf wel te maken. Dan moet je je wel verdiepen in de techniek natuurlijk. Hier nog wat links; technisch forum techniek Maar ja, dat is logisch he? |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Gerrald, omdat je een hopperzuiger wilt bouwen, is dit forum in principe een goede plaats. We hebben echter een forum speciaal voor vragen op constructief gebied; je raad het al: het constructie forum Plaats daar je vraag en geef eventueel een verwijzing naar deze draad. Je vraag ook in het auto forum plaatsen lijkt mij dan niet nodig. Wim
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |