![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Zijn er bouwbeschrijvingen van bovenbouwen van schepen. Ik heb dit schip http://fabian.huesser.org/front_cont...dart=223&m=&s= Maar dus geen bovenbouw. Hoe kan ik dat het best maken. En kan ik er bijvoorbeeld ook een heel ander type schip van maken? |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2005 Locatie: De Kooy Leeftijd: 40
|
Of ze bij Graupner losse onderdelen verkopen weet ik niet, maar dat zou je met een email kunnen vragen Wat je eventueel ook kan doen is in de betere boekhandels zo'n tweede hands botenblad (engels) kopen, daar staan enorm veel fotoos in van jachten in allerlei soorten en maten, en daar vandaan je eigen ontwerp maken er ligt hier in de scheveningse haven een jacht, dat is op dezelfde manier ontworpen, daarvoor was het een survey schip succes, Groet, Andre
__________________ Grt, André |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
hallo ik heb zo'n type boot aan de dijk bij rijsenhout zien liggen het was een duitse polizei boot (surveilance boot) het achterkajuitje was er niet aan aan het bovendek zat een radar installatie de boot was grijs en had ook nog een nummer op de zijkant staan maar dat kan ik me zo niet herinneren welk getal dit was misschien moet je maar eens gaan kijken om foto's te nemen mvg dennis |
|
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2003 Locatie: Zeeland
|
Nu voor Eur 39,= bij Ebay.de te koop met tekeningen. Verkoop de romp weer en hou de tekeningen voor jezelf. Of je gebruikt je eigen fantasie en bouw de opbouw op. Zo vreselijk moeilijk kan dat met de abs vormstukken nu ook weer niet zijn. Genoeg plaatjes als voorbeeld op internet te vinden. Succes Marc |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |