![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Even een klein vraagje. Waar word er zoal mee gesleept? Zijn dat altijd maar weer die bootjes met kinderen erin of hebben jullie iets anders daarvoor? Kortom, vertel eens wat er achter jullie schip hangt (foto's zijn ook welkom) Groet, Erik |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Soms hang ik erachter in een opblaasbaar bootje van 2 meter, ook doe ik er wel eens een goedgoop nikko bootje achter (kan je daar ook meteen roer houden). Ik ga ooit eens in de (niet zo?) verre toekomst een drijfbak maken die erachter kan, waar ik ook een hoop gewicht (=veel spullen) in kan doen
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 | Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Ja en hier dan maar even een foto van wat sleepwerk verricht op de werkschependag 2005 foto; Danny Bimmel schippers zijn: Adam Louwen Waterscout Barry Louwen Waterman Marcel Norbart RT Marcel Tom Boere RT Tom Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2004 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 25
|
Elk jaar op de hobbybeurs, sleep ik en me maat de Cruseschepen van Luuk. Zelf heb ik twee eigen pontons. maar hoe groter hoe mooier het is, als het kan de zelfde schaal. en dat is op de foto goed te zien. 1:50 Amsterdam (van mij) sleept 1:50 Statendam (van Luuk).
__________________ Auke de Haan. (Capt. bij Iskes towage and Salvage) Scheepsmodelbouwgroep De Blauwe Wimpel |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2003 Locatie: Luik , Belgie Leeftijd: 47
|
dag allemaal , daar ik op schaal 1/100 bouw , is een van sleepobjekt ook een model op schaal 1/100 ik heb geen fotos onderhand , maar heb juist een vidéotje ontvagen waar het opstaat , zal pogen de VHS opname te digitaliseren en hier opzetten ... de groetjes Laurent |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |