![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik kan de radiobestuurde zeesleper de Zwarte Zee van iemand kopen. Daar er enkele herstellingen dienen te gebeuren, en ik ook waarschijnlijk beslagsets zal moeten kopen, zou ik graag over het bouwplan beschikken die in de doos werd meegeleverd. Dit plan is de huidige bezitter verloren. Naar ik meen te weten voorziet de firma Billing Boats geen nalevering van bouwplannen. Ik werd via een aanverwante site naar deze website verwezen. Ter info : radiobestuurde hoogzeesleper Zwarte Zee ,bouwjaar 1963 Firma : Billing Boats Kitnummer : 592 Wie over dit bouwplan beschikt, mag gerust een kopie maken,opsturen, vergoeding overeen te komen. Mvg, Dennis |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 50
|
Bonsoir monsieur, I have been looking in the archive und sie sollen es nicht gelaufen maar ik heb nog kopieën liggen die ooit eens door iemand voor mij gemaakt zijn. pffff ik geloof nooit dat dit allemaal juist Frans/Engels en Duits was, maar klonk wel aardig Dennis, ik heb dus kopietjes van de tekeningen. Die zal ik maandag op kantoor even kopieren, en dan hoor ik wel waar ze naar toe moeten. ciao, Ronald |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |