![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2005 Locatie: leeuwarden Leeftijd: 42
|
Hallo Allemaal, Voor de thuisblijvers onder u is de hobbybeurs 2005 toch een beetje te zien, JA ja op de site van mij. Daar is een voorproefje te zien van de beurs, alleen op het gebied van de rc-modelbouw. Alle foto's die ik daar maak komen na de beurs ook op een cd/dvd te staan. Deze cd/dvd is dan ook te bestellen bij mij. De site is :www.victorpost.nl onder de KOP :Modelbouwclub de blauwe wimpel Veel kijkplezier Groetjes,
__________________ Victor De "ModelbouwFreak" U vraagt ik bouw niet meer. ![]() Werken is mooi, het houdt mij niet van de straat alleen het vraagt zoveel van je vrije tijd . |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Kijk, dar heb je wat aan, ik kan helaas niet gaan, maar via jouw site kan ik toch nog even meegenieten.... het ziet er gezellig uit. Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Hallo allemaal, Ja jongens dat is zeker een bak met water, het plasticzeil was totaal 50 meter lang en 16 meter breed. Dus een aardige vaarvijver en dat voor binnenshuis. Helaas er zijn al twee vaardagen om van de vier, maar voor mij mag het nog wel langer duren dan vier dagen. ZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOO gezellig en lekker vaaaaaaaaaarrrrrreeeeeeennnnnnnnnn, tttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuutttttttttttttttt Groetjes vanaf hier in Leeuwarden. PS volgend jaar met een of meerdere webcam's.
__________________ Victor De "ModelbouwFreak" U vraagt ik bouw niet meer. ![]() Werken is mooi, het houdt mij niet van de straat alleen het vraagt zoveel van je vrije tijd . |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2005 Locatie: Margate United Kingdom Leeftijd: 41
|
Goedeavond Kijk er naar uit zet mijn naam maar alvast op een dvd Helaas door gezondsheid reden niet aanwezig Maar vol verwachting klopt mijn hart voor de dvd. Alvast bedankt. Groetjes Nick |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Hee Victor, altijd leuk, hoe diep is de bak, maw hoeveel water staat erin, man dat geeft me toch een golf door de hal als dat mis gaat, liever niet..... Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Hallo allemaal, Hier even wat gegevens van het bad. Het bad ziet er als volgt uit Het bad is ongeveer 45 meter lang en 10 meter buiten breed en 40 a 45 cm hoog. Het kanaal is ongeveer 2 meter breed. Het bad is gemaakt (de ombouw) van bielsen, de bielsen staan 2 hoog op gestapeld behalve een stuk in het kanaal die staan 3 bielsen hoog. Dit ivm de hoogte van de brug, de brug kan meganisch omhoog en omlaag. Aan het bad hebben een team van ruim 6 mensen aan gewerkt en dat in 3 dagen tijd met behulp van een minikraan. Extra in het bad is buiten een ophaalbrug een Vuurtoren met draaiend licht, drie tal havens en een grote spoorbrug van LEGO met 3 pijlers. Ongevallen : 0 Ziekte door rugklachten : 1 (helaas ik zelf, maar gaat nu weer goed) Dat was hem dan, groetjes vanaf hier weer.
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Hallo allemaal, Voor het bestellen van de foto cd/dvd stuur dan even een PBtje naar mij met je gegevens en of je een cd of dvd wilt hebben. De prijs is 5 euro incl verzendkosten. Het aantal van foto's ligt nu al op een kleine 150 incl opbouwen beurs, maar het worden er veel meer. Groetjes,
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Hallo allemaal, Ik heb hier de eerste dvd's klaar en de teller van het aantal foto's is gestopt op zo'n 470 foto's. Genoeg dacht ik zo, De dvd's worden vanaf donderdag verstuurd. Groetjes allemaal (De dvd's zijn nog te bestellen, DUS WEES ERBIJ.)
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |