![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
mischien ben ik te lang op zee geweest en heb ik te veel zout in mijn brein maar ik heb nu een mischien idioot idee weten jullie of je ook verstelbare schroeven te koop zijn??? en zo ja waar alvast hartelijk bedankt groetjes john |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2004 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 27
|
Hoi John, Nee helaas, verstelbare schroeven zijn niet meer te koop Groetjes, Danny.
__________________ Fotograferend lid Vaargroep MailLine. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
|
Hoi Allemaal, Citaat:
Groetjes, Danny.
__________________ Fotograferend lid Vaargroep MailLine. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
zou wel erg leuk zijn vandaag zijn wij met de Logos II het droog dok in gegaan en heb ik gelijk toen ik bij de schroeven en het roer kon kijken foto's er voor gemaakt en het zou erg leuk zijn voor het model om die ook in mijn boot te hebben als iemand ze vind ik hou me aan bevolen groetjes john |
|
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
| Citaat:
Een set van vier bladen kost € 26.66 diameter 65 t/m 85 mm (oplopend per 5mm) | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 60
|
Knap zoekwerk Adam, ik had me al een ongeluk gezocht, en niet gevonden. Bovendien is de "wandelende katalogus" uit onze vereniging met vakantie. Overigens pittige prijzen, en zelf maken lijkt me ook niet simpel.
__________________ De Liberation: motoren ingebouwd: schaal 1/65 gewicht 140gram Tijdelijk geen webstek Groeten Gilbert |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
|
Hoi Allemaal, Citaat:
@Adam, je hebt toch niet heel toevallig ook plaatjes van die schroef? Groetjes, Danny.
__________________ Fotograferend lid Vaargroep MailLine. | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
@Danny Bimmel Ik heb noch steeds het idee, als dat je door je modelbouwzaak genaaid bent met je straalbuizen Ik heb er net twee gemaakt uit alluminium kosten voor mij zelf 10 EURO mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
We moeten wel aardig zijn tegen onze kinderen, Frederik. ZIJ zoeken straks onze bejaardenflat uit... (als die er tenminste nog zijn...) Plaatje van een verstelbare schroef: ![]() Bijzonderheden in dit draadje: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...=asc&&start=15
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
@Roel van Essen Moet je je eigen niet druk over maken Roel Buiten kunnen we ook slapen he Ik weet ook niet wat de toekomst brengt Maar volgens mij niet veel goeds hoor mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Voor minder dan 100 Euro wil een plaatselijke ijzerboer ze misschien wel voor je maken. Het principe is bekend. (Hier een voorbeeld uit de model vliegtuigbouw.) (Ik kan me herinneren "ooit" eens een tekening te hebben gezien voor een zelfbouw verstelbare schroef. Hobby Bulletin?) (Ik denk dat de ouderdom een beetje mee gaat spelen Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |