![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: oostmalle Leeftijd: 20
|
dag allemaal, mijn broer heeft de happy hunter gekocht met alles erbij tot op het kleinste detail. maar nu zit hij met het probleem van zijn kopschroef. dat is een boegschroef(roer). het systeem is roer die in de gangen zit.maar we snappen de werking niet. kan er iemand mij verder helpen met de werking uit teleggen lazl |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
@lazlo Ik heb zo het idee, als dat je een gewone schottel er bij heb die je nog moet ombouwen naar een boegschroef. Het gaat namelijk over de haakse overbrenging he Dus laat er eens een photo van zien weten we wellicht wat meer he mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo in de zinnia had ik een boeschroef roer ingebouwd de reden was dat ik toen nog geen draaibank had en het dus zo moest proberen op te lossen ik heb dus 2 tstukken genomen in pvc en een stukbuis het ene t stuk zat dwars in de romp en kwam dus aan de buitenkanten naar buiten de andere opening zat dus naar achter waar een stuk pvc buis in zat dan kwam weer een t stuk maar nu in de langs richting met de derde opening naar beneden zo kon ik dus de speed motor met de as en de drieblads race schroef er aan in de buis schuiven in het eerste t stuk was een roer aangebracht dat het door de schroef voortgestuwde water naar BB of Sb liet stromen een regelaar was niet nodig voor de motor die stond mee op het servo dat het roer bediende de motor hoeft toch maar in een richting te draaien de uitgangen had in door er stukjes pvc buis in te lijmen nog wat kleiner gemaakt zodat ze qua schaal over een kwamen de druk die deze boeg schroef maakt kan je nooit krijgen met zulke haakse overbrenging groeten raf ps de zinnia is een metertje of 2 lang
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: oostmalle Leeftijd: 20
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |