![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 november 2005 Locatie: Belgie Provincie:Antwerpen Leeftijd: 44
|
Laat ons dan eens genieten van uw werk? Wat voor een sleepschip zoek je dan en wat heb je al. Ik kan u wel enkele plans bezorgen, maar ik moet weten wat je mooi vind.
__________________ Met vriendelijke groeten. Werner. Originaliteit is de kunst van het verbergen van je bron. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 7 november 2005 Locatie: Belgie Provincie:Antwerpen Leeftijd: 44
|
Beter volgende keer ook je berichtje in tekeningen plaatsen. daar lezen meer mensen je vraag. En bouwverslag mag dan in werkschepen geplaatst worden
__________________ Met vriendelijke groeten. Werner. Originaliteit is de kunst van het verbergen van je bron. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
| Citaat:
Hier staat de vraag wel goed hoor. Deze plaats wordt toch bezocht door de model schippers, en daar zou het antwoord waarschijnlijk wel vandaan komen. Er is overigens kort geleden ook gevraagd om een "sleepschip". Even de zoekfunctie gebruiken en kontakt opnemen met die vraagsteller is misschien nuttig. En, inderdaad: wanneer je zover bet dat je aan het bouwen gaat zijn we natuurlijk altijd geinteresseerd. Succes, Wim[/b]
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Kijk eens bij de tekeningen van de WWW.MVN.NL |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
| Citaat:
Eventueel kun je de foto uit die topic quoten en dan het resultaat hier zetten. @Jan Dat had ik bij de vorige die de vraag over sleepschepen stelde ook al voorgesteld, maar daar schijnt niets tussen te zitten. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |