![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik ga een boot kopen, de Oceanic. Zij is helemaal compleet en ik vroeg me af of 200,00 euro niet te veel geld is voor zo'n boot. Zender en alles zit erbij. Ik ben benieuwd wie er wat over weet over deze boot. |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Oceanic ken ik als sleper. Dus: Foto'tje en een beschrijving van wat je allemaal krijgt voor die 200 Euri. Dat geeft wellicht een beter beeld. (Want er is bv. nogal wat verschil tussen zenders. Een simpele 2 kanaals zender, of een computerzender van 6 of meer kanalen maakt nogal een prijsverschil.) Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Jongens bedankt voor de hulp maar die boot die ik op het oog had was echt helemaal niks. Ik had fotoos gekregen en toen ik bij het adres aankwam had ie alle goede onderdelen eruit gehaald en allemaal troep erin gedaan. Ik hoefde gelukkig maar 260 KM. ervoor te rijden om erachter te komen dus deze kan gesloten worden. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |