![]() |
| | #1 (permalink) |
|
Hallo allemaal, Splinternieuw hier op dit forum. Nu heb dus een vraag: kan iemand mij aan foto's en/of informatie van de zeeslepers de "Happy Hunter" en de "Husky" helpen? Zelf ben ik de Hunter aan het bouwen (1:50), en mijn pa de Husky. ik wil hem zeer gedetailleerd namaken en ben dus op zoek naar interieur foto's. Alle info is welkom. Het mogen natuurlijk ook foto's en info zijn over het zusterschip van de Husky, de "Retriever". Groetjes, Luit www.slopsema.nl
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Voor de Happy hunter, uit een eerdere post van Droop gepikt http://home.t-online.de/home/joe.bayer/hunter.htm De andere ken ik niet, en heb ik niets van nog Marco |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Hallo Luit, Ik heb wat opzoekingswerk gedaan heb dit gevonden in verband met de 'Husky': http://www.dynamicdeezign.com/forum/...sages/769.html Ik hoop dat je hiermee wat geholpen bent. Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
Zoek even op google. De ex Happy Hunter, nu Smit Hunter is eerder dit jaar afgeschreven na een brand bij onderhoudswerkzaamheden en wordt thans gesloopt ergens hier in Nederland. Adres ed is wel te vinden op het net. Misschien kun je nog toestemming krijgen voor het maken van een paar fotootjes. EJK |
|
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Volgens mij ligt hij nog niet zolang bij Scheepsloperij Nederland. En Heerema dondert volgens mij alle mail rechtstreeks de prullenbak in zonder te bekijken. Heb al meerdere mailtjes gestuurd, nooit geen reactie gehad.
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 45
|
Er staat mij bij dat ik al foto's gezien heb dat alleen de romp nog enigzins herkenbaar is. Ik weet alleen niet meer waar ik ze gezien heb. Misschien doet een ouderwetse geschreven brief het beter..... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Sloopcontract eiste directe sloop. | |
|
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
Had e'm graag nog eens in het echt willen zien.
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | |||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Geloof het of niet maar bij deze "knakker" had ik de tekeningen reeds gekocht.
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2002 Locatie: poeldijk gem:_Westland Leeftijd: 31
|
je kan het nog eens proberen bij heerema en doe er dan wat foto's bij van de vorderingen van je model misschien dat je dan meer kans heb op reactie want die bedrijven krijgen wel meer van dit soort aanvragen
__________________ Een rommelige werkplaats is het kenmerk van een genie! |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hallo Bol, Dat is mischien nog een idee, als ze zien wat voor een "geweldig" model ik aan het bouwen ben dan gaan ze mischien wel overstag. Bedankt voor de tip. Wil je zelf ook wat foto's zien ga dan naar: Deze link
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2002 Locatie: Den Hoorn (Gem.Midden Delfland)
|
Hallo Luit, Foto's van een model van de Husky zijn vanaf heden te vinden op: http://www.modelbouw.org/husky Groetjes, André |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |