![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Wie heeft er foto's van de sleper "ZEELAND", of weet een site waar foto's op staan? Een kennis van me zoekt afbeeldingen van dit schip. Billing Boats heeft haar als model gehad, maar ze staat niet meer op hun site. (is tenminste een dode link) Volgens mij was het een schip van Doeksen, maar ook daar loop ik stuk... Gaarne jullie hulp! Alvast bedankt Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Zoals eerder onder "werkschepen" genoemd ben ik deze kit van Billing aan het bouwen, en het schip op de foto lijkt nauwelijks op de afbeeldingen van het gebouwde model op de doos. Als het al om hetzelfde schip gaat, dan slechts na zeer grondige verbouwing! Ik zal de - spaarzame - informatie van Billing een dezer dagen eens op dit forum zetten. Wat ik me wel kan herinneren uit de beschrijving is dat de Zeeland oorspronkelijk als stoomsleper is gebouwd, later in haar leven geconverteerd is naar diesel-aandrijving en in die tijd voor rederij Willem Muller heeft gevaren. |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2002 Locatie: Den Hoorn (Gem.Midden Delfland)
|
Hallo Roel, Kijk voor foto's van de Zeeland eens op: http://www.pmolenaar.com/Muller_slee...leepboten.html groetjes, André |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |