![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2008 Locatie: Eindhoven,Holland Leeftijd: 53
|
Vaargroep de Kempen, www.vaargroepdekempen.nl/ Vaarwater op camping Ter Spegelt in Eersel om de 2 weken zondags, de eerst volgende is morgen 24 augustus. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo nog eentje Belgium Model Ship Association dieplaan 2 te Genk de lokatie http://users.telenet.be/bmsa/index_files/Page779.htm zilvermeer laan 2 in Mol voor duikboten Reportage gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
nog een vaarlokatie is het zuiderpark, nabij meerzicht
__________________ Fact et Spera lid MBV Neptunus | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2007 Locatie: West Brabant Leeftijd: 49
|
elke donderdagavond (19.00-21.00) van mei t/m september vaar de Zuidwester Modelbouw Club in de Westpolderplas te 4871 NC Etten-Leur (Noord)(GPS:N51 35.736 E004 39.361) ben helaas niet in het bezit van een TomTom maar een Garmin en kan dus het bestand zelf niet controleren/aanpassen
__________________ Jan V : Lid van de Zuidwester Modelbouw Club www.zmcmodelbouw.nl in aanbouw: Corel Wasa 1:75 voltooid: doorsnede HMS Victory / Statenjacht |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2002 Locatie: Brunssum Leeftijd: 46
|
Hallo, ik heb de nieuwe adressen in het poi bestand gezet en geplaatst op mijn site: www.drebomodelbouw.nl Of via deze rechtsreekse link: Modelvijvers Poi
__________________ http://www.drebomodelbouw.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |