![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2002 Locatie: Brunssum Leeftijd: 46
|
Als je de reeds genoemde locaties wilt hebben kun je hier een bestand downloaden met daarin de adressen in het OV2 file. Hier kun je het bestand download Sinds kort ben ik in het gelukkige bezit van een navi en daar kun je zelf np ( nuttige plaats ) aanmaken en ja wat is er voor ons scheepsmodelbouwers nuttiger dan vaar lokaties? Altijd leuk als weer eens ergens door het land rijdt om een vaar lokatie tegen te komen of rekening mee te houden als je een vakantie in eigen land plant. Dus hierbij mijn vraag cq opmerking: Maak je vaar lokatie bekend zodat het in een bestandje kan voor de navi's. Als er genoeg zijn kan het bestand op het net geplaatst worden zodat we er allemaal wat aan hebben. Aanvullingen van winkels is dan ook een mogelijkheid of een eigen rubriek. Aftrap: Model Bouw Club Zuid Limburg, Valkenburg a/d Geul, Geulpark. André Laatst gewijzigd door DreBo; 19 augustus 2008 om 22:12 Reden: Plaatsing Poi bestand |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2008 Locatie: Jabbeke W-Vl België Leeftijd: 48
|
Model Yacht Club Noord Zee Oostende (MYCNZO) Maria-Hendrika Park (T'Bosje in Oostende- Warm water/ Jeugddorp) Hoek Zinnialaan & Iependreef 8400 Oostende index1 ![]() Mvg.Speedy Bob.
__________________ Mvg. Speedy Bob. ![]() Hoe meer water, hoe meer vreugd !!!
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Model Boten Club Hoorn. www.modelbotenclubhoorn.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
MBV Neptunus Korperweg 14 Rotterdam Beginscherm elke dinsdag van 20.00 tot 22.00 bouw avond (word ook wel eens gevaren) elke donderdag van 19.30 tot 22.00 ( word ook weer gevaren nu de dagen langer worden.) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Model Boten Vereniging Hoogvliet Clubhuis: Herikweg 7, 3193 KC Hoogvliet Rotterdam (TomTom weet het aleen nog niet te vinden, wel de weg, maar niet het nummer!!) Vaarlocatie: op 5 meter afstand van het clubhuis op het Park "De Heerlijkheid" Varen om de 2 weken op zondag. Kijk voor meer info op MBVH-website
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 4 december 2007 Locatie: Hasselt ( B )
|
MYCL - Model Yacht Club Limburg Molenvijverpark, Molenstraat, 3600 Genk - België Vaardagen zie; index
__________________ RC-Haven; PT-15,Schutze,Sagitta Bergen,Nautic,Motorjacht Orion,Diva,Estelle,Windstar Statisch; Mercator,Golden Star,President |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2007 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 58
|
Hier nog een uit het oosten van ons land MBVDN - ModelBouw Vereniging "De Nijverheid" Tuindorpvijver, Hengelo (ov) ModelBouw Vereniging "De Nijverheid"* Hengelo M.v.g Minne |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2002 Locatie: Brunssum Leeftijd: 46
|
Hoi, natuurlijk is het de bedoeling om de hier genoemde locaties in een POI bestand te zetten zodat een ieder er wat aan heeft. Daarom in de eerste posting een link gezet voor een ieder die het bestand wil downloaden en controleer dan aub ook of ik de adressen wel goed geplaatst heb. Als er nieuwe adressen bij komen zal ik het bestand aanpassen. André |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo jos is er nog eentje vergeten model yacht club limburg mol zilvermeer laan 2 afdeling duikboten duibotenmol volgende dagen 21 en 28 september groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |