![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2006 Locatie: papendrecht Leeftijd: 34
|
ik ben op zoek naar fotos van een soortgelijk sleepbootje als op de onderstaande tekening. ze noemen het ook wel eens een balbootje in de modelbouw. dit bootje ben ik op schaal aan het namaken,maar heb niet zoveel fotos van dit model sleepboot. ![]() ik heb wel wat namen van dit soort bootjes: anna gerant (of ger-ant) alpha dienamyk bram dreumes donau fox geertje metje marjo margje obelix risico stefanie struzer busco furie ik heb wel wat fotos gevonden op Welkom op de sleepboot / tugboat site: www.tugboat.nl maar niet zoveel en niet zo duidelijk. dus als je fotos heb,of mischien in het bezit ben van zon bootje wilt u dan wat fotos plaatsen of e-mailen het mogen ook fotos van modellen zijn |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Dit is een tekening die bij de NVM te koop is. Foto's genoeg ervan op de site van Vaargroep Flevoland, in de meest vreemdsoortige uitvoerigen. Vaargroepflevoland
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Maar in het fotoboek zegge en schrijven maar een hoor mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Hallo Frederik , dan moet je ook kijken op de pagina Open Dagen . Daar staan er genoeg op . groeten hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
![]() Niet goed gekeken dus mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |