![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Heren, Modelbouwshop Flevoland voorziet in mooie schaalvlaggen voor uw schip! ModelbouwShopFlevoland Hardstikke mooi. Robert
__________________ Laatst gewijzigd door Robert; 22 oktober 2008 om 20:29 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ja, hallo... Op deze manier kom ik masten tekort! Vlaggetje Vaargroep Flevoland Vlaggetje Tugspotters Vlaggetje Vaargroep Okkenbroek (in oprichting) Vlaggetje Duikboot Vaargroep (hangt nu onder de kiel) En nu dan weer een vlaggetje van MBF... Gekkenhuis! Ik bouw geen viermasters!
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zo is dat, Frederik! Bovendien... Welke vlag moet dan boven? Krijg je dát weer... Maarre... Alle gekheid op een stokje: Mooie samenwerking tussen Modelbouwshop Flevoland en MBF!
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: middeburg Leeftijd: 56
|
ik kreeg de vlaggentjes van daag binnen ik heb ook de zeewsevlag laten maken die zet ik op mijn boten
__________________ HAPPY HUNTER die vaart en de HUSKY die vaart ook en dan ik ben aan de figher beginnen die is half klaar daarna aan de PRESIDENT HUBERT gaan beginnen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
foto's !!!
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Weblogartikelen: 13 | Citaat:
Robert
__________________ | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: middeburg Leeftijd: 56
|
__________________ HAPPY HUNTER die vaart en de HUSKY die vaart ook en dan ik ben aan de figher beginnen die is half klaar daarna aan de PRESIDENT HUBERT gaan beginnen Laatst gewijzigd door blaasse; 25 november 2008 om 18:10 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Een echt vlaggeschip op schaal. (of is het nou vlaggenschip... ik krijg wat van die veranderende spelling) Tja, als ik na de Spitfire de draad van mijn boot weer oppak dan ontkom ik er natuurlijk ook niet aan. | |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2007 Locatie: West Brabant Leeftijd: 49
|
ook een goede website in UK gevonden voor vlaggen ModelFlags.com - Miniature Cotton Flags, Vinyl Lettering & Decals for Models reeds enkele bestellingen geplaatst daar, snelle goede leveringen en relatief lage verzendkosten. zeker interssant nu met de lage koers voor de GBP
__________________ Jan V : Lid van de Zuidwester Modelbouw Club www.zmcmodelbouw.nl in aanbouw: Corel doorsnede HMS Victory / Corel Wasa 1:75 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |