![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hallo allemaal ik ben op zoek naar een goedkope 4 kanaals zender plus ontvanger. ik wil namelijk een voerboot maken voor te gebruiken bij het vissen. ik weet nog helemaal niet veel van modelbouw maar van elektra heb ik wel wat verstand dus dat komt mooi uit als iemand mij kan helpen aan een merk of type zender/ontvanger dat zou heel fijn zijn. mvg. luuk smeets |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2006 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 17
| http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...x_&_Rx_(Mode_2) Ze hebben die ook in mode 1, anders eens rondneuzen op ebay, kapaza,... of gewoon hier op het forum bij te koop electronica en overig. Je kan ook iets plaatsen bij gevraagd. grts niels |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
| Citaat:
beter was geweest: Geen 35 MHz, anders krijg je modelvliegend Nederland op je nek! ![]() 35 MHz is namelijk gereserveerd voor modelvliegen. Dan je vraag over het bereik: je kunt met je bootje een meter of 500 (of soms wel meer). Nadeel van die afstand is dat je niet meer ziet wat je doet. 500 meter is een heel eind voor een bootje. (Veel mensen overschatten afstanden 200 meter is al een heel eind! (Neem maar eens een plankje van bijvoorbeeld een meter, (want zo lang is een voerboot ongeveer) leg die op 200 meter bij je vandaan en bekijk hoe goed je die nog ziet.) Er zijn hier op het forum al heel wat keren vragen over voerboten behandeld. Even de zoekfunctie gebruiken lost waarschijnlijk al een groot deel van je vragen op. Succes, Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2007 Locatie: den haag Leeftijd: 18
|
Multiplex (Hitec) Zebra pn 1351 Perfect zenderset, geschikt voor instap vliegtuigen vergelijkbaar met easystar en mini mag Zebra is een 4 kanaals zenderset in fm modulatie en wordt geleverd met 4 kanaals ontvanger, 2 hs 55 servo`s, ontvanger batterrij houder, antenne, aan/uit schakelaar en kristal set dit staat er bij verspaget over jouw zender. geschikt voor vliegtuigen. dat ding is dus bijna zeker 35 mhz en daar mag je niet mee varen. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
de 1491 is dezelfde zender maar dan in 40 mHz. Die moet je dan hebben. RC World BV :: Zenders/Ontvangers :: Knuppelzenders :: MUL1491
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo niels 2.4 is nog steeds verboden in belgië dat hij verkocht wordt is geen reden je mag hem gewoon weg niet gebruiken verleden jaar zijn op 4 demonstratie dagen in belgie alle 2.4 gh toestellen inbeslag genomen zelfs de goede modelwinkel zal je deze zenders nog steeds niet verkopen vb ballien en albatros groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." Laatst gewijzigd door raf; 19 januari 2009 om 18:49 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ontvanger, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |