![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Voor een groot evenement ben ik op zeer korte termijn op zoek naar een modelboot. Ik zoek een container boot (zeevaart) die op afstand bestuurbaar is of die we afstand bestuurbaar kunnen maken. Het model moet ongeveer 50 cm zijn. Een goed voorbeeld van wat we zoeken is bijvoorbeeld de Colombo Express van Revell. Wij zouden graag de boot gebruiken op zondag 15 maart aanstaande. Het zou om bruikleen gaan waar natuurlijk een vergoeding tegenover staat! Mocht je in het bezit zijn van een containerboot of een zeer goede tip hebben, laat het me zo spoedig mogelijk weten! Je kunt me bereiken tijdens kantooruren op 020-6222022 of buiten kantoor uren op 06-12034900 Vriendelijke groeten, Sanne |
|
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
ik vind het rot maar ik denk dat niemand zomaar aan iemand zijn boot wil meegeven ook al staat er nog zo'n grote vergoeding tegenover.... mensen hebben er dan veel werk aan gehad en dat geef je niet zomaar weg. maar goed misschien heb je geluk. groet ruben |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Sanne, De lengte van 50 cm is zeer bescheiden, als het om een containerschip gaat, meestal zijn zulke modellen (fors) groter. Als je mazzel hebt, meld zich iemand, die zo'n statisch model RC heeft gemaakt, anders zul je zelf aan de slag moeten. Op zich zou ik er zelf wel aardigheid in hebben om de Colombo afstand bestuurd te maken, alleen de tijdslimiet is een beetje krap, als je overdag aan het werk bent... Ik heb me ooit eens laten verleiden om iets radiografisch bestuurbaars te bouwen voor een tv programma; door de tijdsdruk was het model niet af (wel functioneel) en heb ik er vrije dagen voor moeten opnemen om het te realiseren. Deze keer maar iemand anders. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Guest
|
Hoi! Er belde vandaag iemand die jouw hyves site als tip doorgaf. Ik heb je een berichtje gestuurd. Zou je contact met mij op kunnen nemen? Het nummer is 020-6220222 (ik ben morgen de hele dag bereikbaar en nu nog een half uurtje...) Groeten, Sanne |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| boot, container, gezocht, modelboot, schip |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |