![]() |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo hahaha dit vind ik nu leuk modelbouwen inventief en toch prachtig om te zien en op een show echt een pracht beest om demo mee te varen succes verzekerd groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Binnenkort maar eens zo'n zwaan kopen Die kosten ook maar rond de 30 of 40 euro...
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: Arnhem Leeftijd: 44
|
misschien dat de toevoeging van een ride plate verbetering kan zorgen... ![]() ![]() Dit zijn overigens plaatjes van dit youtube filmpje in de eerste 40 sec Heb hier ook nog een open gewerkte dame liggen die van aandrijving voorzien moet worden ![]() grtz. Ronald |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2009
|
Helaas, m'n eend is (voorlopig) overleden. De mini jet lekte ineens nogal door de rubber ring, bij nadere inspectie bleek de motorsteun op de jet compleet gescheurd te zijn... Gelukkig merkte ik het op tijd, dus de schade is beperkt tot de jet unit en zo'n goedkope hxt900 servo. Nouja, toch een paar weken lol gehad. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |