![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2009 Locatie: Drachten, Friesland Leeftijd: 22
|
Hallo, ik ben bezig met mijn jacht, en ik wilde er graag stalen of messing schroeven onder zetten. maar nu weet ik niet waar ik ze weg kan halen, of waar ik ze eventueel via internet kan bestellen. Iemand ook enig idee wat er allemaal te vinden is, kwa soorten? Ik hoor het heel graag, Alvast bedankt, Jer. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo hier een site met allemaal van dat spul als je hier je goesting niet vind dan ga je ze zelf moeten maken Raboesch Precision Enineering groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Hallo Smit Hunter/Happy Hunter, Volgens mij zit er iets fout bij de link van "krikke", ziet er overigens wel lekker uit. Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
hallo hans je krijgt van die site direct goesting om een BBQ aan te gaan steken hahahaha @ dinges kontroleer eens eerst je links er zitten hier ook kinderen op dit forum het komt niet altijd op een qulinaire site uit groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
| Citaat:
BBQ ![]()
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Fredrik ps aantal bladen
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
hallo als we nu allemaal bij raboesche een prop van 60 bestelen 6 blads type B dan gaan ze die mischien maken en dan wil ik er 2 rechtse en 1 linkse LOL nu maken ze geen speciale op bestelling groetjes raf
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |