![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2004 Locatie: prov.groningen Leeftijd: 45
|
Hallo, Ondanks mijn rc auto bezig heden wil ik ook beginnen met rc modelboten electro. Wat is aan te raden en betaalbaar om mee te beginnen. Ik dacht aan een grote van ongeveer 50 cm lengte. Alle tips en mogelijkheden zijn van harte welkom. Alvast bedankt.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2005 Locatie: Rozenburg Leeftijd: 34
|
Wat wil je voor boot? Je kunt kiezen uit sleepboten, duikboten, marineschepen, visserschepen........ naar aanleiding van je RC auto's denk ik dat je gaat voor speedboten. Wat is ong. je budget/richtprijs. Als je dat even laat weten, zal de hulp een heel stuk makkelijker zijn. Laatst gewijzigd door Pergotje; 29 augustus 2009 om 13:19 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Ferrari, Welkom op dit forum! Kijk eens rond in de speedbootsectie wat daar allemaal rond vaart en opgebouwd wordt. Groningen is wat algemeen uitgedrukt, maar je zou eens bij Alfred in Hoogezand kunnen gaan buurten om te zien waar hij mee bezig is. Nog een waarschuwing: tenzij je precies weet wat je wilt hebben, ga niet naar Krikke. De mensen zijn aardig genoeg, maar ze hebben absoluut geen verstand van snelle boten, als je je daar laat 'adviseren' kom je altijd met de verkeerde spullen thuis. Vul je profiel even helemaal in, dat praat wat gemakkelijker. Geef ook even aan hoe hard het moet gaan en welk budget je in gedachten hebt. De zender/ontvanger van je auto kun je in een boot ook gebruiken, dus dat scheelt al. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2004 Locatie: prov.groningen Leeftijd: 45
|
Hallo, Ik zat te denken aan een sleepboot, lekker rustig varen lijkt mij dat. Ik heb geen idee wat zoiets moet kosten. Vandaar dat ik hier in dit topic om info vraag ipv naar krikke te gaan, deze is mij zowiezo veel te duur. Ik hoor het wel.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 22
|
Bugsier 3 leuk schuitje valt ook leuk aan te kleden en vrij makkelijk te bouwen Banckert, ook een leuk schuitje wel priegelwerk en een zeer leuk svhuitje om mee te varen. beide ben je met 300 euro ong. wel klaar
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: alblasserwaard Leeftijd: 69
|
goede midag ik albert ben ook maar een beginneling en ik zit met een vraag aan de leden heb nu een blusboot rond de 56 cm zodra ik ga varen gaat hij gelijk volaan( weet iemand ook of ik daar een snelheids regelaar tussen kan zetten en hoe dat moet gebeuren alvast bedankt
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Albert, Bedoel je de Dickie Harbour boat? (zwarte romp, witte opbouw, met werkende blusmonitor) Daar lopen op diverse fora meerdere treads over het ombouwen ervan. De standaard motor'regeling' is alleen een aan-uit schakelaar, als je een proportionele snelheidsregeling wilt, zul je alle electronica moeten vervangen door standaard RC spul. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
stop - stop - stop. Voordat we hier een verkapte winkelbespreking gaan krijgen: Dat doen we dus niet. Staat duidelijk in de reglementen van dit forum. Prima als je daar via PB over wilt praten, maar niet in het openbare deel van het forum.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo roel gelijk een nog goede sleper is de neptune van robbe veel mogelijkheden en je kan er een mooie sleper van maken die meer dan standaard is voor weinig kosten er staan genoeg topic's daar over als je hem standaard bouwd met de aangegeven aandrijving heb je wel een beetje tandwiel herry maar voor de rest kracht genoeg en zeker een stabiele boot abs romp en bovenbouw dus redelijk stevig groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 18
|
Hoi raf, De neptun is een heel goede sleper en als je de goede elektronica erin doet ook super sterk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gr, Tim ( ga nu lekker zeilen)
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |