![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 63
| ![]() ![]() Goeden Middag Ik ben bezig de stoomsleper Altona van Graupner , omte bouwen naar de stoomsleper independent 1 van de onafhankelijke sleepdienst ,wie kan mij helpen aan informatie of foto,s van de stoomsleper independent 1
__________________ VR.GR. Henk |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2005 Locatie: Rozenburg Leeftijd: 34
|
Hoi Henk, Ik denk dat je de bronnen wel zult kennen, maar... Heb je als eens een praatje gemaakt in maassluis bij het sleepvaartmuseum. Met hun eigen archief en die van Martin van de Geer zullen ze vast wel info hebben. Anders bij het maritiem museum in de leuvehaven. De bibliotheek op de 1e is vrij toegankelijk en behoorlijk groot. Anders willen ze je vast wel behulpzaam zijn om in eigen archief te zoeken. Verder is het binnenvaartforum een goede bron, daar zijn genoeg lezers die flinke archieven opgebouwd hebben. SCHEEPVAART FORUM • Forumoverzicht Mvg, Michiel. Ps. mooie keuze. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Ik ben bezig de stoomsleper Altona van Graupner , omte bouwen naar de stoomsleper independent 1 van de onafhankelijke sleepdienst ,wie kan mij helpen aan informatie of foto,s van de stoomsleper independent 1[/QUOTE] Hij lijkt mij veel meer op de Volharding hoor mvg Frederik ps Zet u daar ook stoom in
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 63
|
Dat klopt ook de independent 1 voer voor de volharding . Bij de oprichting van de sleepdienst ongeveer in de jaren 30 was het de onafhankelijke sleepdienst rotterdam , waar in ook particulieren sleepboten voeren, daar was de independent 1 er een van de eigenaar was toen een zekere A.Hoogslag Ik zou er wel stoom in willen bouwen maar daar ontbreekt even de finacien voor VR.GR. Henk
__________________ VR.GR. Henk |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Ik heb hier een machine staan een cloon van cheddar En een ketel van cheddar En een orgineele machine van saito Als je het werkelijk zou willen wat zou je er voor over hebben (kunnen) mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |