![]() |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo het woord primer zegt het zelf al reeds dacht ik eigenlijk moet je een primer zetten die speciaal voor plastiek is gemaakt die wreet zich een beetje in het plastiek in om zo een betere hechting te geven voor de eigenlijke lak laag zo is er ook primer voor nofferro metaal (messing ,aluminium en rvs)om ook daar een betere hecting te geven voor de eigenlijke lak laag de primer van motip is een zeer goeie primer maar je moet dan wel al de andere kleuren ook van motip gebruiken anders bestaat de kans dat de verf opblot en dat wil je niet mee maken groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo als je geen airbrushe hebt of eender welk ander pistool motip spuitbussen groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Zaandam Leeftijd: 17
|
Ik zat eens te kijken naar zenders op het internet. En ik dacht dat de futaba f14 wel wat voor mij is. Ten eerste is dit ook zo?? En ten tweede kan ik deze gewoon bij robbe bestellen? want daar is ie namelijk veel goedkoper. En wat is het verschil tussen een f14 en een f14 navy? Alleen dat op de navy een twin-stick zit? Alvast bedankt,
__________________ Michiel |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
Ja, de robbe f-14 is een goede zender.. Alleen wat ik je wel aanraad voor het vervolg, ik zou der een iets kleinere ontvanger voor bij kopen. 8 kanaals ontvanger voor een Banckert is redelijk veel. En op de Navy is het volgendsmij alleen de navy stick ja, voor de rest is ze het zelfde..
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
Beste Michiel, Voor zover ik het kan bekijken kan je gewoon spullen direct bij Robbe bestellen. De enige mogelijke reden waarom dat niet zou gaan is als er een bedrijf is dat het alleenrecht heeft voor de distributie in Nederland. Voor zover ik weet doet Robbe de distributie echter zelf. Je moet wel op een paar dingen letten:
Alles bij elkaar zou voor mijzelf het prijsvoordeel behoorlijk groot moeten zijn om het zo te doen. Ik zou het veel liever bij een goede modelbouwwinkel kopen, die je ook nog eens kunnen adviseren als je dingen over de installatie en/of bediening niet begrijpt en eventueel de garantie kunnen verzorgen. Succes met de bouw, Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2005 Locatie: Steenbergen
|
Let wel goed op hoe de zenderset word aangeboden. Ze worden nl. verschillend aangeboden... met/zonder accu's, een verschillend aantal servo's, etc. Dat kan het prijsverschil verklaren. Ik zou gaan voor de plaatselijke dealer/modelbouw winkel, dan ben je altijd zeker van je zaak en heb je ook geen verzend- en verzekeringskosten. M.vr.gr. Ron |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Zaandam Leeftijd: 17
|
Oke dankuwel, @ black sea, dat had ik inderdaad ook al in de gaten, maar toch bedankt voor het zeggen. @ Ad Bakker, met de vreemde taal moet het nog wel lukken. Je hebt inderdaad gelijk dat het wel veel werk is om hem helemaal op te sturen als er iets stuk is, maar het prijsverschil is ruim 50 euro. Ik heb ondertussen via Pb deze site gekregen, waar ook zeer goedkoop rc tekoop is. Mvg,
__________________ Michiel Laatst gewijzigd door michielb; 24 februari 2010 om 18:56 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |