![]() |
| | #106 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Kwestie van smaak, beide schroeven zijn goed. Raboesch is een messing naaf met daarin gesoldeerde messing bladen, PropShop is een gegoten bronzen schroef. Die laatste heeft door de betere bladvorm waarschijnlijk iets meer stuwdruk en rendement maar zal denk ik wat duurder uitvallen.
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Daar komt nog bij dat de Raboesch props snel en makkelijk in Nederland verkrijgbaar zijn. Het rendementsverschil zal inderdaad marginaal zijn, daar zul je op een Banckert niet veel van merken.
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Zaandam Leeftijd: 17
|
Hallo allemaal, Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik de twee rompdelen op elkaar moet plakken. Is Bison contactlijm een goede lijm hiervoor? Welke lijm moet ik anders nemen? Mvg,
__________________ Michiel |
| | |
| | #112 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Michiel, dat zou ik niet doen als ik jou was ! 1 verkeerde beweging en je kan niets meer corrigeren en dan zit je pas echt in de fout. Neem van de HEMA 2 componenten Epoxy een dubbelle spuit voor€ 4,95 dan heb je vijf minutten om alles op z'n plek te zetten en te klemmen. |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Zaandam Leeftijd: 17
|
Bedankt, dat is een antwoord waar ik iets aan heb! Dan heb ik nog een vraag: Er zit een gat in het achterdek op bij je motor e.d. te komen. Dat word afgesloten met een plankje met daarop een soort achterkajuit. Hoe kan ik dit het best waterdicht afsluiten? Mvg,
__________________ Michiel |
| | |
| | #114 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
![]() Theo. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |