![]() |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2006 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21
|
Je zou even kunnen zoeken op het forum zijn al ik weet niet hoeveel topic`s in het algemeen over aan gemaakt
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Je doet je koppeling aan de motor en de as Dan neem je twee hoeklijntjes en die doe je over de koppeling en goed aantrekken met twee of drie kabel binderdjes en klaar is kees | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Citaat:
Wie zegt dat zijn motor goed staat ? Zowieso je weet niet hoe hij zijn straalbuis heeft geplaats. Want je moet rekening houden dat je schroefas in het midden van je straalbuis houd.
| ||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 45
| Citaat:
Je moet je vraag even duidelijker formuleren. Ten opzichte van wat wil je je schroefasKOKER uitlijnen? Ten opzichte van je tunnel (heeft een Maasbank die eigenlijk wel ) of ten opzichte van je motor?
| |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Armando jij begrijp er al helemaal geen bal van zie ik wel Even beter lezen hoor Je stelt de motor en straal buis naar de schroefas (sen) En en dat is de enige manier gaat 1;1 00k zo mvg Frederik | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Den Hoorn ZH Leeftijd: 22
| Citaat:
Eerst moet je weten hoe de schroefas er in moet komen te zitten, horizontaal of onder een hoek tov het vlak (uit de bouwtekening/beredeneren). Dan kun je het beste met een boormachine zo nauwkeurig mogelijk deze rechte lijn (evt dus onder een hoek) boren. Hierbij geldt door hoe meer spanten (of andere platen) waar je doorheen boort hoe rechter je de schroefas uit kunt lijnen. Er zijn vast mensen die hier ervaring mee hebben haha. Ik heb geen ervaring ermee, maar dit is even gezond redeneren vanuit mijn kant. En dit is hoe ik het zou gaan doen zonder er verder naar gevraagd te hebben. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |