![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2005 Locatie: België Leeftijd: 40
| Citaat:
heb je nog zender/ontvanger en batterij + lader nodig. Kost je ca 100 euro. Ik zou zeker voor die gaan die ik in m'n vorige post aangeraden heb! Is echt een super vliegtuigje! Al 30 keer opgeladen, en is zoals nieuw (wel wat plakband gebruikt om te verstevigen!) | |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 32
| Citaat:
Maar weer ff zonder dollen... DIT IS ALLEMAAL SPEELGOED.. Dit is echt het minimum http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=18214 Maar daar heb je nog wel wat zooi bij nodig: 4 Channel Radio (Tx/Rx) 1300mAh 3s Lipoly Battery 2620 Brushless Outrunner (Required) 20A ESC w/BEC (Required) 4 x 9g Servo (Required) RC kost gewoon geld. FF proberen is lastig.. Je moet aan iemand vragen of je ff mag sturen..
__________________ MPX Easystar / PZ T28 / Calmato Sport 40 / SiG 4-Star 60 / MX12-35mHz / MX16 HoTT 2,4 GHz | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2011
|
de bixler....als ik het zo zie is het een kloon van de easy star rijkelijk duur als je het mij vraagd, bij conrad kost ie incl. verzendkosten 45 euro versie 11 compleet met brushless motor heb ik al gezien voor 69 euri Laatst gewijzigd door alfred.los; 13 februari 2012 om 23:45 |
| |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Vergeet niet dat de Bixler een verbeterde uitvoering is van de standaard EZ (ik heb een Bixler en verscheidene EZ's versleten inmiddels), en daarbij heeft de Bixler standaard al ailerons, die je in de EZ nog moet inbouwen / snijden / ontwerpen.
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 32
|
Mja dit is gewoon een dure hobby. Voor een dubbeltje ga je echt niet op de eerste rij zitten.. Zelfs voor een paar honderd euro zit je alsnog ergens achterin..
__________________ MPX Easystar / PZ T28 / Calmato Sport 40 / SiG 4-Star 60 / MX12-35mHz / MX16 HoTT 2,4 GHz |
| |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
|
ZOALS IK AL ZEI, krijg ik er een beetje een dikke van als iemand wel de moeite neemt om zich aan te melden maar niet de moeite neemt om de topics bovenaan dit subforum te lezen. Om vervolgens een lompe / loze vraag neer te plempen over speelgoed. Maar laten we eerlijk zijn, al die shit die je overal kunt kopen wat lijkt op een vliegtuig of is bedoeld om in de lucht te geraken en ook nog afstandbestuurbaar is maakt het dan natuurlijk gelijk een modelvliegtuig. ![]() Als ze dan antwoorden terug krijgen die ze niet willen horen krijg je een eigenwijs antwoord retour of je hoort ze niet meer. ![]() Mja, we blijven doorgaan om die enkele 'goede schapen' te redden die er zo af en toe nog tussen zitten. Maar deze TS was in ieder geval wel multifunctioneel, eerst autotjes en 3 dagen later vliegtuigen. Citaat:
"Hee" zei de boer tegen zijn vee Dio - Aye ft. Sef - YouTube
__________________ My spare time is controlled by a Weatronic FX-30 2,4 Ghz dual FHSS | |
| |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 47
|
Ach, als iemand dit soort dingen vraagt moet je eigenlijk gewoon niet reageren. Je zou toch denken dat iemand van 17 die echt geinteresseerd is in modelvliegen wel op zijn scootertje kan stappen en naar een club rijden. Dan kan ie daar even kijken wat modelvliegen nou echt inhoudt. Als ie dan echt wil dan koopt ie een keer niet de nieuwste Iphony of weet ik veel wat voor jas van 600 euro maar een gebruikt modelvliegsetje, voor 250 euro, van een clubvlieger. Je weet dan zeker dat het werkt, en dat je het eventueel ook weer door kunt verkopen als je het toch niet leuk vind (of een vriendinnetje krijgt die het niks vind). GJ
__________________ www.F5B.nl |
| |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Deze discussie is van begin 2010, en TS hebben we sindsdien niet meer gezien.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| Citaat:
Maar mijn mening is een algemene en blijft
__________________ My spare time is controlled by a Weatronic FX-30 2,4 Ghz dual FHSS | |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Stevo
__________________ | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |