![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
laat even weten waar en wanneer je gaat vliegen kunnen we een leuke video maken.
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & www.RCFlyer.nl |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Hmm ben ik ook eigen wijs dat ik WEL kan vliegen straks met mijn EZstar ?? Of word het een EXstar Heb inmiddels op de sim al vele uren ervaring, en kan al goed met de boeing vliegen, en landen, nog niet helemaal waar ik wil, maar wel zonder brokken... Dan loop ik wel een eindje! Heb de ez* aangepast aan de setup welke ik heb, op 2s lipo met een 22kv motortje, en ok het gewicht. Ik vlieg met AFPD, en nu is de 2slipo easy "niets" meer aan, en ben ik over op een 3s lipo EZ. De crashes die ik nu maak zijn om te kijken of ik bepaalde stunts nog kan halen.. Ik kan gewoon rustig vliegen, aleen landen op commando op een bepaalde plek wil nog niet, maar dat ben ik aant oefenen... Als ik mijn maiden ga maken, zorg ik ervoor dat ik aan de kabel hang, want wil het zekere voor onzekere.....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: Okselaar. Leeftijd: 48
| Citaat:
![]() Zeer leerrijk fillumpie.
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |