![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2010 Leeftijd: 16
|
Hallo ik wil graag beginnen met modelvliegen me budget is ronde 100,- euro is dit een goede? me vriend heeft hem en hij vliegt goed http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=205522 gr. Melvin |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2006 Locatie: Wateringen Leeftijd: 44
|
ik stel voor de zoekfunctie eens te gebruiken... deze vraag is al wel een "aantal" keer voorbij gekomen in de afgelopen jaren.
__________________ Never look down on someone unless you're helping them up !! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
| Citaat:
zeker | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2006
|
3 simpele vragen: 1) heb je ooit al RC-gevlogen (niet op sim)? 2) zo ja, waarmee en hoe lang? 3) hoe vaak zie jij in het ''beginnersdeel'' van dit forum een Mustang (of andere schaalkist) aangeraden worden om mee te starten? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| ja bij jou ook.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2009 Locatie: hoogvliet Leeftijd: 17
|
geloof me met die mustang stort je echt wel neer. ik liet tijdje geleden een vriend met mijn ez vliegen (simpelste vliegtuig dat er is) ik dacht van hier kan je niks aan verneuken. ik bracht hem op hoogte gaf de zender aan hem en het vliegtuig lag binnen 1 sec op de grond ontvanger kabeltje gebroken en vliegtuig in 3 stukken.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2007 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 49
|
Ach wat leuk zeg, ik krijg weer last van jeugdsentiment. Zo ben ik ook begonnen, lekker eigenwijs helemaal alleen met een laagdekkertje. ( geloof een curore ofzo) Je raad het al, 4 weken bouwen en na 2 seconde zaagsel voor het kippehok. Dit heb ik toen 3 keer overnieuw gedaan en op aanraden van moelief gestopt. Twee jaar later een keer mee geweest met een vriendje naar een modelclub in Den Helder waar ik het mocht proberen met een bovendekker en aardig wat v-stelling onder begeleiding van een ervaren vlieger, en die man heeft mij toen echt bekeert. Wat was ik trots dat ik had gevlogen en dan langer dan twee seconde. Moraal van het verhaal: Begin net als ik en het gaat veel geld en frustratie`s kosten, of sla die eerste stap over en ga even kijken bij een club waar ze je met alle plezier in de lucht houden. Groetjes Ton...
__________________ Een creativeling maakt geen rommel, maar heeft overal ideeën liggen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |