![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2010
|
Beste, Zojuist is de big Lama 500 binnengekomen per post en is volgens de doos meteen klaar om te vliegen. (alles zit al aan de helicopter) Echter bij het uitpakken zitten de blades uiteraard opgevouwen welke je zelf kan ontvouwen. Maar als ik ze ontvouw blijkt dat hij zich niet vastpakt en kan de blades heen en weer bewegen zonder dat ze vastzitten. (als ik er een tikje aan geef gaat de blade helemaal naar de andere kant en vouwt zich weer op) Er staat dat de helicopter zich vanzelf cabaliseert bij het opstarten ( de oplader zit nog in het stopcontact dus ik heb hem nog niet aangehad) Maar zover ik het kan zien zitten de blades tussen een schroefje en is niet mechanisch vast te zetten? Moet ik die schroefjes nu aanschroeven en is dit normaal bij de eerste keer? want ik heb deze kleine schroevendraaier niet. hoor graag een reactie alvast bedankt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2008 Locatie: hengelo Leeftijd: 17
|
hoi, welkom, dit hoort gewoon de bladen rechtzetten en er mee vliegen. dat de bladen kunnen bewegen is normaal dus ook absoluut niet die schroevjes vaster gaan zetten! (krijg je bijv. veel schade van bij een crash) succes Justus
__________________ Multiplex Parkmaster, Windrider FOx, SUltimate, Clik en een Swift II ! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Bedankt voor de snelle reacties. gelukkig. Dus dat is normaal Ik wilde hem net starten (na 2 uur opladen met een 800 Mah litium batterij) Maar hij deed het niet. Althans het sturen van de blades zie je wel op en neer gaan maar ik krijg ze niet geroteerd ze staan stil Wellicht is de batterij nog niet goed opgeladen denk ik |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Normaal gesproken is een Li-Po accu na iets meer dan één uur geladen. De meest laders geven aan dat de accu vol is, b.v. door een LED die gaat branden of van kleur verandert, of een melding op een display.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
volgens mij doet ie het niet. Het lampje was helemaal groen en bleef groen op de charger dus opgeladen. De onderste blade reageert prima.. Maar de bovenste doet helemaal niks ongeacht wat ik doe (ook met trim) wat nu ? edit: Hij doet het!!!! wat een mooi ding en wat makkelijk te besturen zeg.. wow Kan iemand mij uitleggen waarom ie de eerste 10 minuten niet deed, probeerde van alles. En wat is de turn switch bovenop mijn afstandbediening? Laatst gewijzigd door jaspervd; 9 maart 2010 om 18:19 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |