![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Ik heb me eens een kostprijsje gemaakt voor een Easyglider... deze batterij zou in de ontvanger gezet moeten worden ... MAAR na verloop van tijd dacht ik hoe laad ik dit op ? Weet er iemand hoe je dit moet opladen ? ![]() batterij= Lindert
__________________ EF Extra 300 58"-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 Laatst gewijzigd door Lindert; 13 maart 2010 om 21:56 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
FAQ: accu's en laadtechnieken. Daar staat een heel stuk over dit soort accu's, incl hoe te laden.
__________________ Pilot RC Extra300, engine DLE55, Liporacer, MPX Parkmaster, Dlg ELF, Futaba FF-10 2.4Ghz |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
|
Elke moderne lader heeft een programma om die batterijen op te laden. En deze is ook perfect voor de job.
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
| Citaat:
Modelbouw FAQ's - Modelbouwforum.nl
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
| Dat lijkt meer op een netvoeding. Een netvoeding is een constante spanningsbron en Ni-** cellen worden geladen met een constante stroombron. Dat is iets heel anders. Een netvoeding is geen lader, maar kan wel gebruikt worden om een lader van stroom te voorzien.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |