![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Panningen Leeftijd: 37
|
Vanavond heb ik mijn eerste vlucht gemaakt.... Het is toch heel anders dan op de simulator. Er staat buiten wind en al is het op de grond windstil dan waait het daarboven wel. Dat maakt het toch wat lastiger dan de simulator...maar wel erg leuk. De beelden vanuit de cockpit: Ik heb geprobeerd met het 'rudder' mee te sturen, maar voor mijn gevoel reageerde het vliegtuig niet of nauwelijks op. Verder erg rustig gevlogen, over het algemeen half gas. Ik vond het vlieger erg super..dit smaakt naar meer.. Laatst gewijzigd door Roel H; 30 juli 2010 om 23:35 |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
jep...mijn eerste vliegtuig en mijn eerste vlucht.. Vanaf de grond gefilmd: http://www.youtube.com/watch?v=Nsmjly22FCQ Laatst gewijzigd door Roel H; 31 juli 2010 om 23:44 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2010 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22
|
ging ongeveer hetzelfde met men EZ hawk groeten |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Hier mijn tweede vlucht met wat motor problemen, en een motor die niet meer reageerd. Dus een noodlanding ingezet... Alles gecontroleerd, natuurlijk doet hij het op de grond goed. Dan maar weer eens de lucht in. Maar helaas. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2010 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22
|
Das minder maar wel goed dat je geen brokken hebt! Ik had soms ook wel is iets met men EZ hawk motor maar na een volledige idle throttle input op de zender kon hij weer verder... Ik had wel een cheap 35MHz zendertje dus kan ook daaraan gelegen hebben. Aangezien jij 2.4GHz hebt kan het niet aan storing op je Tx en Rx liggen denk ik. Hopelijk kan iemand anders je hier meer over zegge groeten |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Is dat niet je lipo safe ?
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Nope, het was een volle Lipo. Na de vorige vlucht is er 460 mah bijgeladen toen hij vol was. Dus de 1800 mah Lipo is ook niet te leeg geweest na de vorige vlucht. Het is inderdaad een 2.4GHz set, maar ook een erg goedkoop setje. Dan kan niet anders voor het geld. Ik heb een mail gestuurd naar de dealer, het gaat vast wel goedkomen. |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Doordat ik last had van storingen heb ik de complete elektronica opgestuurd naar de fabrikant. Deze kijkt e.a. na. Het kan volgens mij wel een tijdje duren voordat ik ze terug heb. Dus wat nieuwe onderdelen besteld bij hobbyking.. HXT 2835 (380S) 2700kv Brushless Inrunner (past perfect in de behuizing vand e Hawk) TURNIGY Plush 25amp Speed Controller ZIPPY Flightmax 2650mAh 3S1P 20C 1 x MA Propellor 5.5X4 1 x Collet Prop Adapter 3.2mm De hawk zal nu wat sneller vliegen.. ![]() Verder nog een vraagje Op de motor zitten drie kabels rood - zwart - geel Op de ESC ook 3 kabels met de benaming: A - B - C Welke kabels moet ik aan elkaar bevestigen. Op de handleiding van de ESC kan ik er niks over vinden. mmzlsl Roel |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2010 Locatie: Ugchelen (net naast Apeldoorn) Leeftijd: 14
|
Sorry, nog geen ervaring met brushless.. Volgende week krijg ik een brushless vliegtuigje binnen misschien kan ik je dan helpen Wel leuk , jij bent gewoon een slimme beginner. Tegenwoordig willen ze allemaal met mustangs enzo lerenvliegen en anders moet het zo goedkoop mogelijk ![]() Niet dat dit vliegtuig nou zo duur is... Heel veel vliegplezier maar dat gaat wel lukken met je nieuwe bestelling! P.S mischien heb je hier wat aan? http://www.allerc.com/motorwiring.htm
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter Laatst gewijzigd door Pilot-Red-10; 20 augustus 2010 om 10:12 |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
|
de drie snoertjes tussen de esc en de motor kan je gewoon willekeurig aansluiten, als de motor dan de verkeerde kant op draait wissel je er twee om. Zo simpel is het
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Vanmorgen een vlucht gemaakt....naja..als je een vlucht van 1,5 seconde een vlucht kan noemen. Het was echt een nosedive de grond in. Het resultaat: ![]() ![]() ![]() Ik heb een andere motor erop zitten, een iets zwaardere lipo 2650mah i.p.v 1800mah en een andere propellor. De lipo is wat zwaarder dan origineel maar de motor ook. Ik heb het C.G. gecontroleerd en deze ligt nog steeds tussen de 58-62 mm (zoals in de handleiding staat) Ik heb het vermoeden dat het dan aan de propeller moet liggen. (verkeerd om gemonteerd) ![]() ![]() ![]() Kan iemand het aan de foto zien of de prop goed erop zit? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| dynam, hawk, sky |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |