![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) | ||
| Lid sinds: 7 juli 2010
| Citaat:
![]() Om mezelf te quoten: Citaat:
| ||
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 januari 2009 Locatie: Friesland (Minnertsga) Leeftijd: 16
| Citaat:
Heb je nog kunnen zien of je Hawk ook sneller vliegt met je nieuwe motor? Ik zit er ook aan te denken een andere motor op mijn EZ Hawk te zetten. Ik hoop voor je dat je hem weer op kunt lappen. Groetjes Marc
__________________ Spektrum DX6i ~ Dynam EZ Hawk 2200kv ~ Depron Mercury F3P ~ Multiplex Funjet ~ Lid bij LLC-Aeria | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Panningen Leeftijd: 37
|
Ik heb een pre-flight check gedaan, ik deed de stick op de zender omlaag en de elevator ging ook omlaag. Niet erbij na gedacht dat hij omhoog moet gaan. hahahahaha.. Stom..maarja dat vergeet ik nu niet meer. Tja... ik heb altijd met auto's gereden, als je naar rechts stuurt gaan de wielen ook naar rechts.. Citaat:
Stock zit er volgens mij een 1350kv moter op, dus deze met 2700kv moet sneller zijn. De Hawk is weer gerepareerd. Ik geloof dat het volgende week weer mooi weer wordt. Dus dan doen we weer een poging. Dan post ik wel of hij echt sneller is. | |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Gisteravond gevlogen met de nieuwe setup. Met de elevator wel goed ingesteld vliegt een stuk beter. Af en en toe wat windstoten waardoor de Hawk flink met de vleugels wapperde en ik het zweet in mijn handen kreeg. De tweede vlucht. (helaas op 1 of andere manier is er geen geluid van de motor opgenomen) Over de nieuwe motor en propeller ben ik meer dan tevreden. Hij klimt snel recht omhoog de hoogte in. @RCmarc1995 Vanaf 6.27 kun je zien hoe snel hij omhoog klimt. Laatst gewijzigd door Roel H; 1 september 2010 om 14:05 |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Ziet er gaaf uit! Hij gaat zeker veel sneller dan met de stock motor? Ik zit er ook aan te denken om mijn EZ Hawk een nieuwe setup te geven.
__________________ Spektrum DX6i ~ Dynam EZ Hawk 2200kv ~ Depron Mercury F3P ~ Multiplex Funjet ~ Lid bij LLC-Aeria |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
Weet iemand of er apparaatjes zijn om de snelheid en hoogte meten. Een soort datalogger die na het vliegen uitgelezen kan worden? gr Roel | |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Vanmorgen even gevlogen, windkracht 4 was iets veel voor mij. De vleugels van de Hawk wiebelde behoorlijk. In het tweede filmpje ging het bijna mis. Na de start stak er een behoorlijke windvlaag op waardoor de Hawk scheef ging hangen en niet in hoogte kon klimmen. Mijn eerste reactie was om vol gas te geven, daardoor klom de Hawk snel naar boven. Ik raakte het Hawk kwijt in de zon. Ik was verblind en was in de veronderstelling dat hij recht omhoog klom. Ik zag nog net dat hij een looping maakte. Daarna maar geland, dat was iets te veel wind voor mijn vlieg ervaring. Hier kun je de trip zien de de GPS-logger heeft opgenomen: http://www.a-trip.com/tracks/view/60116 Laatst gewijzigd door Roel H; 11 september 2010 om 14:40 |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Zuid-Holland Leeftijd: 31
| Citaat:
Wat is jullie ervaring met wind?
__________________ DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Ik heb gevlogen met ongeveer windkracht 3 of 4. Het was wel te doen, maar mijn vingers hadden het behoorlijk druk om mijn EZ Hawk recht te houden. Ook moest ik behoorlijk het gas erophouden, anders kon hij bijna geen goede draai maken. Groetjes Marc
__________________ Spektrum DX6i ~ Dynam EZ Hawk 2200kv ~ Depron Mercury F3P ~ Multiplex Funjet ~ Lid bij LLC-Aeria |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| dynam, hawk, sky |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |