![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Panningen Leeftijd: 37
|
Hi, Ik wil mijn eerste vliegtuig aanschaffen. Ik heb de Dynam Hawksky op het oog. Hier de link: </TITLE> <META NAME="GENERATOR" CONTENT="LogiVert_N_4.5.4.1"> <meta name="description" content="Rctoys4u is de webwinkel met betaalbare prijzen op het gebied van radiografisch bestuurbare modelauto's, -vliegtuigen, -schepen en -helicopters "> <meta n Heeft iemand ervaringen met dit vliegtuig? mmzlls Roel Laatst gewijzigd door Roel H; 26 december 2010 om 08:12 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2009 Locatie: Friesland (Minnertsga) Leeftijd: 16
|
Hoi Roel, Ik heb geen ervaring met dit vliegtuig, maar wel met de Dynam EZ Hawk. Deze heb ik op dezelfde site gekocht. De Hawk Sky en EZ Hawk zijn eigenlijk precies hetzelfde. De Hawk Sky is alleen iets luxer (2.4 gHz en rudder). Zelf ben ik ook nog beginner en het vliegtuig bevalt me erg goed. Hij is makkelijk te besturen en je kan jezelf er prima mee leren vliegen, dat het ik ook gedaan. Vliegtijd kan oplopen van 20 minuten tot een half uur, omdat hij zo geweldig zweeft. De service van de site is ook erg goed. Ik had nog een aantal vragen en deze werden erg snel beantwoordt. Misschien dat je nog een E-Sky simulator zender kan kopen, deze is inc. verzendkosten €25. Dan kan je een beetje oefenen, scheelt weer wat reparaties Succes verder, Groetjes Marc
__________________ Spektrum DX6i ~ Dynam EZ Hawk 2200kv ~ Depron Mercury F3P ~ Multiplex Funjet ~ Lid bij LLC-Aeria |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
De EZ Hawk heeft geen rudder, hij heeft rolroeren en hoogteroer. Maar dat is prima. Kijk hier maar eens naar: http://www.youtube.com/watch?v=L8tvtEYqXWQ Groetjes Marc
__________________ Spektrum DX6i ~ Dynam EZ Hawk 2200kv ~ Depron Mercury F3P ~ Multiplex Funjet ~ Lid bij LLC-Aeria |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2010 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22
|
Mijn EZ hawk heeft ook enkel hoogte en rolroeren hoor Het is echt iets om aan te raden al beginner, ik heb mezelf er ook met leren vliegen! Niet twijfelen, gewoon doen, makkelijker kan het niet... groeten |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Ik vlieg nu al een tijdje met een Parkfun Fusion dat is eigenlijk ongeveer hetzelfde. Ik kan je alleen zeggen dat ik er zeer tevreden van ben
__________________ EF Extra 300 58"-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Panningen Leeftijd: 37
|
Als ik het goed begrijp heeft de Hawk Sky een rudder en de EZ Hawk niet ? Ik heb ook naar de Park fusion gekeken, de Dynam Hawk Sky heeft net wat extra's voor dezelfde prijs. Namelijk de 2,4 ghz en de brusless motor. Dus ik denk dat ik voor de Hawk Sky ga.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ja dat klopt, de Hawk Sky heeft een rudder en de EZ Hawk niet. En hij heeft 2.4 gHz in plaats van 35 mHz
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
En ook en 3 cell batterij van 1800 Mah ? de fusion heeft een 2 cell 1000 Mah Ik heb er wel een nieuwe moter en een 3 cell inzitten
__________________ EF Extra 300 58"-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2010 Locatie: Zuid-Holland Leeftijd: 31
|
Zijn er ook dit soort type vliegtuigen zonder zender en ontvanger maar met de rest er wel bij (liefst 4-kanaals) Ik zie er wel 1-tje staan bij bananahobby.com (BananaHobby - 3CH + 4CH 2.4GHz BlitzRCWorks Sky Surfer V2 Aerobatic Radio Remote Control Electric RC Airplane Glider RTF) maar die moet weer helemaal uit USA komen en met verzend kosten loont dat niet, heeft iemand misschien ideeën? Alvast bedankt.
__________________ DX6I|PZ F4U Corsair|PZ Ultra micro P-51D|Sapac f-16|MTPLX Blizzard|HK Spitfire|Zagi|32j.old slowtick|MTPLX Sonic Liner |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| dynam, hawk, sky |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |