![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2010 Leeftijd: 46
|
hallo, welke zender raden jullie na verschillende topics gelezen te hebben raken ik en de zoon er niet meer aan uit. bedoeling is Electro toestellen, waaronder tigermoth homemade graag tips waar op moet gelet worden ook mogelijkheid voor sim grt, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2009 Locatie: Bergambacht Leeftijd: 49
| http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1699015 Super ding , alles mee mogelijk voor toekomst. Verder , zoekfunctie gebruiken , er word heel veel over geschreven. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Ik heb sinds kort een DX6i en gisteren de eerste vlucht met de zender ik kan hem je alleen maar aanraden en een top zender (hangt af hoeveel kanalen je wilt)
__________________ EF Extra 300 58"-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 46
| Citaat:
Iedereen heeft een eigens favoriet maar futaba is gewoon heel goed en is bijna de standaard geworden, okee de ontvangers zijn niet de goedkoopste Ik heb zelf ook deze zender en ontvanger en bevalt mij zeer goed
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2010 Locatie: haarlem Leeftijd: 22
|
hallo, om effe geen nieuw "welke is beter" toppic te openen lift ik ff mee, ik heb een budget van 400e en zoek een 6 of meer kanaals zender ik heb een beetje rond gekeken en tweifel tussen een spectrum dx8 en een aurora 9.... bijde nog zeer einig over te vinden Gr Onno
__________________ traxxas e-revo brushless,hpi trophy 3.5 buggy,baja 5b ss ,multiplex easystar ,multiplex twinstar 2 brushless, 2x protech voyager |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 46
| Citaat:
kun je maar bij weinig mensen terecht. Spectrum, wordt veel gebruikt en er zijn genoeg mensen die ja daar bij kunnen helpen Futaba, "Bijna" alle modelbouwers werken met Robbe/Futaba, de service is uitstekend
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juli 2010 Leeftijd: 30
|
ik heb ook even een vraagje hierover, ik ben er even uit geweest (leest +10 jaar) en heb nog een graupner mc16/20 liggen, maar denk er toch maar aan om een nieuwe te kopen, ik kan nu van een bekende een graupner mc20 met 2,4Ghz kit overkopen voor een prikje, of zou ik toch gaan voor een nieuwe, genre spectrum DX8? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2009 Locatie: Emmeloord Leeftijd: 25
|
Die graupner zender 16/20 is werkelijkwaar identiek aan de dx serie. Mocht je voor de graupner mc20 gaan dan zal je al snel met een pult moeten gaan vliegen want die is wel een tikkie groter. Ik vlieg zelf met de FF7 van Futaba. Ja heb eigenlijk voor Futaba gekozen omdat ik het een mooiere zender vind dan de Spektrum en dat de FF7 een beter display heeft met meer informatie. Er zijn tegenwoordig geen slechte zenders meer dus .... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2008 Locatie: Hamont BE Leeftijd: 16
|
is zo een ding om je zender op te leggen met een koord rond je nek
__________________ MPX Easystar, holidep & HK Decathlon with spektrum DX6i dsmx Losi XXX-4 G+ with brushless flux and 2 channel 2.4ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |