![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 27
|
what's the story on that? Die zijn zeer goedkoop, en hebben in veel gevallen op de ontvanger na alles aan boord... Iemand ervaring hiermee?
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2008 Locatie: Roggel, Limburg, NL Leeftijd: 26
|
Heb zelf ervaring met de clouds fly (easystar kloon). Zeer leuk toestel om mee te leren vliegen. Electronica was gewoon goed. Enige wat nodig was was het extra vastzetten van de servo's
__________________ MPX Mentor - HK Parkjet - DX6i |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
ik heb nu aardig wat vlieguren op de sim achter de rug, en ook al in 't echt met m'n toro 600. Die vliegt nu op 2S, brushless setupje, niet veel speciaals maar wel enorm fun. Ik ben nu op zoek naar een trapje hogerop, maar wil liever geen 500 euro kwijt na 3 keer crashen
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Wat ik me afvraag, is of het prima vliegers zijn, of prima voor wat ze kosten... Liever 50 euro meer, maar wel een goeie vlieger, dan 50 minder en ene die wel goed is voor dat bedrag, maar die eigenlijk toch niet zo prettig vliegt.
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Dat verschilt net als bij dure merken, gewoon de reviews lezen die bij het model staan en je weet waar je aan toe bent. Ze zijn daar gelukkig niet zo flauw om negatieve reviews weg te halen. Ik heb er al enkele modellen en een aantal emmers aan spullen vandaan, er valt niet veel te mopperen over hobbyking, het enige dat wat tegen kan vallen is de klantenservice.. Zelf heb ik er goeie ervaringen mee (mijn opgeblazen ESC werd zonder zeuren vervangen). Ik ben iig niet bang dat ze me rotzooi aan zullen smeren.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Er is eentje onderweg uit Duitsland naar hier... 'k ben benieuwd 101 dollar, alle elektronica (op ontvanger en batterij na natuurlijk) inclusief, afgeleverd.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
|
Heerlijke shop, goede prijzen! Was laatst bij "Piééééép" en kocht 2x een servo verleng kabel (zonder te vragen wat het moest kosten) en moest zowaar 10 euro neertellen. Daar heb je er in Honk Kong gewoon 20 voor
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) Laatst gewijzigd door Roel van Essen; 31 augustus 2010 om 16:56 |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ 8T 2.0 // LST // Desert Truck // Strike // XXX-S // XXX-4 // Savage XL // Micro-T // DX3s | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Je mag zeggen dat het in nederland erg duur is, maar de winkelnaam mag niet vermeld worden. Dat valt onder winkelbesprekingen denk ik. Maar de winkel naam is niet van belang, locatie zegt meestal al genoeg.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |