![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2010
|
Hello, ben nieuw op dit forum maar heb vroeger gevlogen met de Telemaster nu heb ik de simulator gekocht om over te stappen naar elektro Heli. de vliegtuigen krijg ik van de grond en kan behoorlijk landen, maar met de heli's is er een probleem om ze in evenwicht te houden. kan er mij iemand raad geven om de parameters van de controller in te stellen. groeten, Gino |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
|
Ik kan je helaas niet helpen, maar wil je er op attent maken dat er een speciaal heli-forum is. Ongetwijfeld weten ze daar in het algemeen veel méér van Heli's.
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 46
|
Hoi, Dat is juist het probleem met heli's. Ze zijn moeilijk in evenwicht te houden. Een heli zal je altijd moeten corrigeren en zal eigenlijk praktisch nooit eigen stabiel zijn(coaxiale heli's buiten beschouwing gelaten). Dus oefenen, oefenen, nog eens oefenen, weer oefenen, pauze nemen en daarna weer verder oefenen. Succes Fred
__________________ Wijsheid is slechts weinigen gegeven,maar wat heb ik dan?Nou uhh, een Canadair CL-415,TwinStar,Wing Dragon,Merlin Pulsar 150 coax,HK450/EC135(PH-MAA),Belt CP V2,TA03 & TL01 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 55
|
Het is precies zoals Stitch schrijft! Een heli is van zichzelf absoluut niet stabiel. Je kan het vergelijken met iemand die op een grote bal staat. Die moet constant blijven corrigeren anders rolt hij er direct van af. Dus oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen en nog veeeeeel meer oefenen.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |