![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Gedaan. Wie beheerd die link? Betuwse Modelvlieg Club ligt nogal ver naast hier zitten we Vliegclubs Nederland - Google Maps
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2010
|
De kaart staat op mijn Google account, maar de bron is het KML bestand op de site KNVvL Modelvliegsport - Voorpagina. De locatie van een hoop clubs klopt inderdaad niet precies. Ik heb van west Nederland inmiddels de locaties verbeterd en de website van de club toegevoegd. edit: Ik heb de meeste vliegclubs op de juiste locatie gezet, alleen van deze clubs kan ik het veld niet direct vinden: Goirlese Luchtvaart Club "De Thermiekvogels" Veluwse Modelvlieg Club Deventer Luchtvaart Club Radio Controlled Modelvliegclub Assen Dokkumer Modelvliegclub Modelvliegtuigbouwvereniging 's-Hertogenbosch Arnhemse Luchtvaart Club Laatst gewijzigd door firefly; 25 november 2010 om 10:50 |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Hoi, Bedankt voor het aanpassen, Je mag nog 100 meter naar achter als je wilt. We zijn afgelopen zomer naar de achterkant van dat veld verhuist. Google foto is zeker al 5 jaar oud :S Ik zou als ik jou was even een oproepje doen of er mensen even de Google earth coördinaten willen doorgeven. Dan is dat ook helemaal bij. Vraag van beginners is toch ook wel vaak waar er een club te vinden is.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2010
|
Aangepast. Op jullie website staat 't overigens nog verkeerd De locaties heb ik van de websites van de club, alleen hebben sommige clubs geen website of geen duidelijk kaartje. Ook zijn dit alleen maar de clubs die bij de KNVvL aangesloten zijn, er zijn er natuurlijk nog meer. Op Modelvliegen op Airtoi - RC model Airplanes in Amsterdam staan 146 clubs, dit zijn er slechts 70. |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Citaat:
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Misschien handig om weer eens naar dit topic te kijken? In de OP hoeft weinig veranderd te worden, misschien kan er een korte samenvatting bij komen van de verschillende disciplines (wil zelf wel een poging doen al ken ik ze bij lange na niet allemaal) zoals F3A(X), F3K etc? Overigens ben ik zelf van mening dat "zweefvliegen" toch in een aparte categorie thuis hoort omdat het toch een ander slag mensen trekt dan motor/brandstof vliegers. Verder stuur ik regelmatig mensen door naar dit draadje (jullie kennen dat soort gesprekjes wel, die beginnen meestal met "zeg, jij vliegt toch ook met van die vliegtuigjes?" of een variant daarop). Geeft mensen in één oogopslag een enorme hoeveelheid informatie (voor veel mensen lastig, die willen niet lezen maar vliegen). Ook kan ik nergens het in de OP aangegeven stukje "aansluiten bij een club of wildvliegen" vinden. Helaas is het niet voor iedereen weggelegd om naar een club te gaan (omdat hier geen geld voor is of omdat het te ver rijden is - of omdat iemand het liefst in zijn eentje op de heide staat bijvoorbeeld)
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Typ een stukje dan plaats ik het ergens tussen. Was niet mijn bedoeling om deze topic in mijn 1tje op te zetten dus heb het beperkt gehouden en ook niet van gekomen/geen zin gehad om de rest nog aan te vullen.
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Veluwsw modelvliegclub VMVC. 52.274812, 5.780250 Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2007 Locatie: Amsterdam
|
Waar slaat dat Youtube filmpje over zelf leren vliegen eigenlijk op? Een soort propaganda om iedereen er van te weerhouden ofzo? Ik heb mezelf leren vliegen, heb meerdere toestellen gevlogen, en ze zijn nog allemaal heel. Op de Minium na, maar die staat gewoon te lang stil, dus is het een beetje vast gaan zitten (lees: " servo's doen het niet meer" mocht het niet duidelijk zijn voor sommigen). Ik vind niet dat je iedereen van iets moet weerhouden met een duidelijk incompetente poging om iets de lucht in te krijgen. Het slaat gewoon nergens op, en geeft ergens het gevoel dat het allemaal geacteerd is. Alsof je alles maar van een ander MOET leren. Ik heb van mezelf meerdere voorbeelden van dingen die ik mezelf met succes heb aangeleerd, en het beter kan dan de meeste anderen. RC vliegen mag er wel 1 van zijn, denk ik. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
| Ik denk eerder een openlijke poging om mensen te laten zien dat het niet zo makkelijk is als het lijkt. En dan met de bedoeling om teleurstellingen te voorkomen. Er zijn veel meer mensen die teleurgesteld en veel geld armer stoppen met modelvliegen, dan dat er autodidacten zijn die er mee door zijn gegaan. En dat is jammer.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |