![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| 'Belangrijk' in het beginners subforum, tips en overwegingen bij http://www.modelbouwforum.nl/forums/...er-kiezen.html .
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 januari 2011 Locatie: Bilthoven Leeftijd: 35
| Citaat:
2,4 GHz is de toekomst, de kans dat er iemand anders jouw zendsignaal verstoort nihil. Met 35 MHz gaat dit ook jaren goed, door goede afspraken met andere vliegers. Ik kan me ook voorstellen dat jij niet meteen het allerduurste wilt kopen, dat je wilt ontdekken of het modelvliegen daadwerkelijk wat voor jou is. Dan zou de set die ik te koop heb staan een goede optie zijn. Maar van de andere kant, als jij zeker bent van je zaak en weet dat je voorlopig niet uitgevlogen bent, dan is 2,4 GHz een betere optie. Jij bent degene die de keuze moet maken. Lastig al die keuzes | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Ik zou die MX12 laten komen als ik je was, voor 65 euro klaar (goede ontvanger zit erbij!)
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, ik kan er niets van, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |